Hvem klippede navlestrengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

ma08-vb

Faren klippede navlestrengen, og så vidt jeg husker regnede han også på forhånd med at skulle gøre det. Men hvis han ikke havde fået muligheden, tror jeg egentlig ikke han ville have tænkt specielt over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

k11923-vb

Det gjorde jordemoderen. Ikke så meget føleri her :) Der var også lidt problemer med pigen, så vi havde nok heller ikke kunnet nå det. Det der med at holde moderkagen og fotografere den, gad vi altså heller ikke. Hvad skal jeg med et billede af en moderkage? Vi har heller ingen billeder fra selve fødslen. Kun pigen der hænger med hovedet nedad i jordmoderens hånd. Det billede er jeg glad for. Hvad skal jeg med billeder af min kusse og forvredne ansigtsudtryk? Jeg koncentrerede mig om 'at opleve' mens det stod på.

Anmeld

30. september 2010

Polyp-vb

det vigtigste er vel i virkeligheden også at den mentale navlestreng klippes i tide

Anmeld

30. september 2010

Pikora-vb

Faren klippede den på mindst én af de store drenge. Muligvis begge; men det husker han vel selv!? På pigen var det den ældste storebror -dengang 9 år- der klippede den, og han var pave-stolt. Vi har billede af det, og hans ansigtsudtryk er ikke til at tage fejl af :)

Anmeld

2. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Her var det far, mens min mor filmede.. Har nogle ret kiksede videoklip fra fødslen faktisk.. ha ha Jeg fik lov at klippe navlestrengen da min søster fødte min nevø - for der var faren ikke med..

Anmeld

4. oktober 2010

als-vb

Her havde faren fra starten sagt at det var han ikke interessert i og det var hans valg. Dog fik han aldrig muligheden da det blev kejsersnit i fuld narkose og så er farmand ikke inviteret ind på stuen.

Anmeld

21. december 2011

AnjaCS-vb

det gjorde min mor.

min søns far ville gerne have gjort det, men nåede ikke frem i tide, og havde nok alligevel været for chokeret til at kunne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.