Spaghetti-gudstjeneste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
LYP skrev:
men så havde I vel heller ikke børnene med, vel...???? ;-D
Njaaa i 88' var de ikke rigtigt født endnu :laugh: Det var den gang Mor var stram og villig - sorry Pia S :woohoo:
´Du er sgu for sjov Helene :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Louise-vb

Jeg har været til spaghetti gudstjeneste med Oliver en gang. Men synes lige han var lille nok = krudt i røven. Men kommer helt klart til at bruge det nu her hvor han snart bliver tre år.. Synes det er en god måde at hygge på og så bliver de spist af og kan komme direkte hjem i seng. I 'vores' kirke sidder vi på gulvet, så er der noget skuespil og så synger vi nogen børne sange og beder fadervor.. Kan klart anbefales...

Anmeld

28. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja jeg fandt ud af, at det var meget udbredt, da jeg Googlede det - efter jeg havde startet tråden :silly: Vi skal til spaghetti-gudstjeneste på torsdag, da min datter går til minikonfirmand. Havde aldrig hørt om det før. Det er fra 17.30 - 19.00. Der er lige lidt turbogudstjeneste i en halv times tid - så er der spaghetti med kødsovs, gulerødder og agurker i huset lige ved siden af. Børnene ser en film, og de voksne drikker kaffe - og så er det afsted hjem i seng. Dejligt nemt :laugh: ...og så koster det 20,- for voksne og 10,- pr. barn - det kan man jo ikke gå ud og spise for andre steder :P

Anmeld

29. september 2010

Caidas-vb

LYP skrev:
jeg tror det bliver mere og mere 'moderne' - har set en del annoncer i min lokalavis (Gentofte/Lyngby) og ved også at eks i Kirke Såby Kirke v. præst Paul Joachim Stender er der masser af kirkespisning for både store og små...men er ikke selv medlem af 'klubben2 - så laver min mad selv ;-)
Den præst der har døbt vores piger :P Ja den præst gør utroligt meget for at få menigheden med. Både sommerfest og julefest for dagpleje, børnehaver. Kirkespisning, som jeg desværre aldrig har nået at deltage i - altid om onsdagen. Ved kirkespisningen er der en kortere gudstjeneste om et bestemt emne. Der efter fællesspisning, for et rimeligt beløb. Det kunne da være at vi skulle prøve det en dag.

Anmeld

30. september 2010

Polyp-vb

han er også god, altd interessant at høre på - begravede min mand og holdt en super tale med klar besked til alle (også selv om jeg ikke er medlem af folkekirken)

Anmeld

16. august 2012

Laurie-vb

Synes det er et rigtigt godt iniitiativ...

- man behøver ikke lave mad, og kan koncentrere sig på hygge og samvær.

- børnene kan være med andre børn, iv kan være med andre voksen.

- og så lærer man jo andre folk at kende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.