Spaghetti-gudstjeneste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Er der nogle af jer, der har et bud på, hvad spaghetti-gudstjeneste er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Frede-vb

Hvis du googler det, får du svaret. Det er en gudstjeneste for børn, hvor man spiser spaghetti med kødsovs bagefter.

Anmeld

28. september 2010

Pia S-vb

Frede skrev:
Hvis du googler det, får du svaret. Det er en gudstjeneste for børn, hvor man spiser spaghetti med kødsovs bagefter.
Hos os spiser vi alt mulig andet men ellers har du ret Frede!

Anmeld

28. september 2010

Webredaktøren-vb

Ja, Google ved jo alt ;) Personligt har jeg aldrig hørt udtrykket før - er det udbredt mange steder? Måske er det bare fordi, jeg ikke er den helt store kirkegænger :)

Anmeld

28. september 2010

Polyp-vb

jeg tror det bliver mere og mere 'moderne' - har set en del annoncer i min lokalavis (Gentofte/Lyngby) og ved også at eks i Kirke Såby Kirke v. præst Paul Joachim Stender er der masser af kirkespisning for både store og små...men er ikke selv medlem af 'klubben2 - så laver min mad selv ;-)

Anmeld

28. september 2010

Pia S-vb

Jeg ved ikke om det er moderne. I vores kirke - som er Hellerup Kirke - har det været de sidste 6 -7 år tror jeg! Jeg ærgrer mig over, at sønnen ikke gider mere. Det var superhyggeligt. Der kom rigtig mange hver gang og ungerne legede mens vi voksne nød kaffen efter 'mormors bedste mad'!

Anmeld

28. september 2010

Det er stadig mig-vb

Okay, jeg forbinder spaghetti gudtjeneste med noget helt helt andet, jeg ser sommeren 88' iført lårkort kjole, få den op af kirkemuren i en lille Italiensk by der hedder Barri......siden da har spaghettig gudstjeneste altid været forbundet med noget frækt italiensk i min verden. - vi spiste i hvertfald spaghetti bagefter mens vi diskuterede om præsten mon havde bemærket noget.

Anmeld

28. september 2010

Polyp-vb

men så havde I vel heller ikke børnene med, vel...???? ;-D

Anmeld

28. september 2010

Pia S-vb

og nu kan jeg ikke komme til spaghettigudstjeneste uden at få forkerte billeder på nethinden - tak Helene :silly:

Anmeld

28. september 2010

Det er stadig mig-vb

LYP skrev:
men så havde I vel heller ikke børnene med, vel...???? ;-D
Njaaa i 88' var de ikke rigtigt født endnu :laugh: Det var den gang Mor var stram og villig - sorry Pia S :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.