Kender I jeres babysitter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Laurie-vb

Tillykke Mammarazzi!!! Ja, mine børn spurgte også, hvornår jeg skulle noget igen... og sådan skulle det være. Jeg fandt mine babysittere (har været enlig mor siden den yngste var nogle måneder gammel): - på en annonce i Brugsen - på en annonce på biblioteket - ved mor/barn gymnastik, nogen havde en stor pige med, hun blev babysitter hos os. - Og så en nabo... Det er vigtigt, at tilliden er i orden. Man mødes en gang, før man går i gang... med børnene. Aldrig haft problemer... det er jo også bedst, at børnene møder babysitteren en gang, inden de skal passes. Det er sket mig at afvise den ene eller den anden... det kunne gøres ved første kontakt i tlf... jeg forventede, at de talte pænt. De havde jo med mine børn at gøre, ligesom... Overvågning... det var der, da jeg var kassedame... grusomt. Det skal heller ikke være nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Tak Laurie - jeg er også bare så glad :klap: Kan næsten slet ikke finde ud af, at skulle ud af huset :P Sidste gang var i april, og der havde jeg børnene med - og det var til en 70 års fødselsdag :silly: Vildt :laugh: :laugh: Ang. kamera på arbejde, er jeg generelt imod, men jeg har arbejdet sammen med én, som både stjal varer og tog penge i kassen - og dengang ønskede jeg faktisk, at der havde været et kamera, for det er også forfærdeligt, at være under mistanke, mens det står på.

Anmeld

9. juni 2011

ladyanitah-vb

Lars F skrev:
Kunne ikke drømme om at overvåge andre med kamera. Ville blive rasende hvis min arbejdsgiver overvågede mig. Føj for pokker.
altså jeg har været barnepige i godt et halvt år nu så hvis i mangler en er i meget velkommen til at tage kontakt til mig

Anmeld

9. juni 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg kunne godt finde på at få en barnepige via en annonce, hvis nødvendigt. Men som mange af jer andre skriver, synes jeg ikke lige at babysitteren er et emne, hvis jeg føler behov for at tjekke hende/ham ud. Tror dog ikke det bliver aktuelt, da vi begge er ud af store sammenbragte familier, så der er masser af bedster, mostre og onkler i vores og i nabobyen. Og nogle nære vennepar indenfor et par hundrede meter.. Mvh Ditte 38+0, Alma 20 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.