Nogen der ved det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg kunne ikke gøre den færdig da der ikke var nogen klasser jeg kunne komme i......det var noget med at jeg havde nogen ting som var pillet ud af uddannelsen og så var der nogen ting kommet til som jeg ikke havde haft.....der var ingen seminarier der havde plads til mig den gang.....og nu skal jeg sarte helt forfra hvis jeg vil gøre den færdig....og det har jeg ikke su-klip til. Merit kan jeg ikke tage den på, det er undersøgt....jo det kan jeg godt men ikke økonomisk...... Ministeriet har været blandet ind i sagen og de kunne ikke gøre noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

MAMMARAZZI-vb

Heidi Nielsen skrev:
Jeg kunne ikke gøre den færdig da der ikke var nogen klasser jeg kunne komme i......det var noget med at jeg havde nogen ting som var pillet ud af uddannelsen og så var der nogen ting kommet til som jeg ikke havde haft.....der var ingen seminarier der havde plads til mig den gang.....og nu skal jeg sarte helt forfra hvis jeg vil gøre den færdig....og det har jeg ikke su-klip til. Merit kan jeg ikke tage den på, det er undersøgt....jo det kan jeg godt men ikke økonomisk...... Ministeriet har været blandet ind i sagen og de kunne ikke gøre noget.
Det er da godtnok rigtig træls for dig Heidi :( Men håber da for dig, at det kan give lidt ekstra alligevel, når du nu er halv-go(g) :P

Anmeld

8. september 2010

Heidi Nielsen-vb

Takker mammarazi :) Men nej det giver ikke ekstra...ikke der hvor jeg er nu i hvert fald.....der får jeg det samme som dem der kommer ind fra gaden.... :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.