Signe1704 skrev:
lib1982 skrev:
Har set Bilka har lidt forskelligt - i hvert fald i Kolding ;)
Det jeg købte til drengene var mest fra helsekost-bikse.. vær obs. på, at der ikke nødvendigvis er samme indhold af protein osv., som i mælkeprodukter med lactose! (aner ik om det passer, men det sagde vores SP til os)
Der må jeg hen og kigge - der er godt nok lidt langt, men så har jeg en undskyldning for at køre derhen ;)
Hvilke produkter købte du i helsekost butikker?
Jeg må lige holde øje med det med proteinet.
Jeg købte piskefløde, både på dåse + flydende, var til deres føsdag, hvor jeg syntes de skulle have flødeskum på kagen :P
Men de havde en masse andet også, ikke så meget pålæg, men diverse til madlavning!
Vi har ikke haft problemer med at købe leverpostej uden mælk, både i det lokale supermarked, Bilka, Føtex osv... vi købte den billige udgave, altså ikke Stryhns, men butikken eget mærke!
Brugte meget www.allergikost.dk og helsebasen.dk i starten - de har 'mælkefri områder'... og så tog det ellers bare længere tid at handle, fordi jeg skulle læse alle varedeklarationerne igennem ;)
Drengene får stadig ikke 'ren' mælk, men har ikke problemer med det 'skjulte' f.eks. i pålæg m.m. - ved ikke om det var den 100% pause på et par måneder der hjalp, eller om de 'bare' er vokset fra det, men noget virkede i hvert fald :cheer:
Anmeld