Har I allerede købt flyverdragt og vinterstøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

Sådan noget får vi altid købt, når ungerne er ved at blive blå - og så er det det første og bedste der ryger over disken :laugh: Så NEJ, det har vi ikke købt endnu, og er heller ikke engang begyndt at kigge.....personligt vil jeg gerne lige hen mod Oktober med dét projekt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

als-vb

Har heller ikke investeret endnu. Dog prøvede jeg sidste års flyverdragt på hende den anden dag da den ryg ud af skabet, og sørme om ikke hun kan passe den endnu, så medmindre hun styrt vokser de næste par måneder er der ingen grund til at købe nyt. og dp har en datter der et et år ældre end tøsen så hun arver tøj fra hende og der har vi fået en vinter jakke og får også en flyverdragt. Så mangler nye efterårs sko og et par vinterstøvler og handsker. så tror skoene snart skal købes og så støvlerne lidt senere.

Anmeld

31. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej ikke endnu..... Den store kan passe det fra sidste vinter...dvs det er købt i år i januar månede da der stadigvæk var tons vis af sne....... Den bette skal starte i dp her 1 oktober og jeg aner ikke hvad jeg skal købe til ham.....han er kun 7,5 månede når han starter....så skal lige have en snak med dp om hvad hun forventer han skal have på og så handle der efter.... Vi har en flyverdragt fra den store da han begyndte i dp men da kunne han kravle og gå og så er den alt for stor..... Så nej der ikke handlet vinter ting her endnu :)

Anmeld

31. august 2010

Spunk-vb

Yes. Flyverdragt, thermotøj og regntøj er der tjek på. Bare fordi jeg er lidt kontrolfreak og gerne vil have styr på det, til når spunken skal i vuggestue (om 2 måneder....) :laugh: . Huer og vanter har vi arvet i bunkevis af og også en ekstra flyverdragt. Støvler har jeg endnu ikke købt, da jeg har en bizar frygt for at hendes fødder pludselig skal vokse 2 numre :laugh:

Anmeld

31. august 2010

Spunk-vb

Jeg kan sådan set godt følge truntes betragtning om at man burde lade være med at købe nu, for at slippe for at de tager det hjem allerede i august (følger faktisk princippet når det gælder juleting (bortset fra pebernødder fra karen wolf)), men når jeg nu lige havde besluttet mig for en bestemt så turde jeg alligevel ikke vente. Men det er også fordi jeg er sådan en person som ikke kan lade det være op til tilfældighederne eller som stoler på at den jeg gerne vil have også fås til oktober.

Anmeld

31. august 2010

Pikora-vb

Øh-ups!!! Ser lige nu, at der står 'baby' i kategorien :lol: Nå; men nu siger jeg det altså alligevel: Jeg kunne aldrig drømme om at købe vintertøj så længe ungen stadig render med bare tæer i sandalerne og uden overtøj! Jeg kan slet ikke forholde mig til det, og jeg tror da også lige selv, at hun skal have tid til at danne sig en mening om, hvad hun gerne vil have. -Men nu er hun jo så også gammel nok til at have en mening ;)

Anmeld

31. august 2010

Caidas-vb

Sidste år var jeg alt for sent ude, så vi havde forholdsvis lille udvalg til den pris vi ville give. Så i år har vi allerede købt. 2 Reima flyverdragter fra qxl. Desværre havde jeg lige overset str, så vi har allerede købt næste års flyverdragt, og er ved at finde en enkelt i str 104. Vi har købt termostøvler, og skal nok have et par vinterstøvler også.

Anmeld

3. september 2010

M Illum-vb

Jep - det eneste jeg mangler er hue og vanter. Købte støvler til børnenes dag i skoringen, fleceedragt til at sove i i vuggestuen og vinterjakke og flyverdragt er også indkøbt. Håber så bare at hun stadig kan passe støvlerne til vinter :laugh:

Anmeld

5. september 2010

Lars F-vb

Vinterstøvlerne er købt - Kamik Waterproof som altid. Vinterjakke er købt - Didrikssons lang halv-model. Vi har prøvet flyverdragten fra sidste år (som vi var nødt til at købe i januar til skiture) kan hun stadig passe. Vi har heller ikke fået et par 'vandrestøvler' - korte, sporty støvler kolde dage. Jeg har ikke kunnet finde en god model i butikkerne; det bliver nok på nettet lissom sidste år.

Anmeld

5. september 2010

Det er stadig mig-vb

Lars F skrev:
Vinterstøvlerne er købt - Kamik Waterproof som altid. Vinterjakke er købt - Didrikssons lang halv-model. Vi har prøvet flyverdragten fra sidste år (som vi var nødt til at købe i januar til skiture) kan hun stadig passe. Vi har heller ikke fået et par 'vandrestøvler' - korte, sporty støvler kolde dage. Jeg har ikke kunnet finde en god model i butikkerne; det bliver nok på nettet lissom sidste år.
Hvor kan jeg købe Kamik støvler til ungerne - (jeg mener, har vi nogle forretninger her i Kbh)? Sidste år og forrige år bestilte jeg dem hjem fra Canada, det ville jeg da gerne undgå i år! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.