Har I allerede købt flyverdragt og vinterstøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.046 visninger
32 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Webredaktøren-vb

Hvert år kommer det bag på mig, at det er tid til at købe vinterstøvler og flyverdragt i august :woohoo: Har prøvet at vente, hvilket ikke kan anbefales, hvis man vil have en smule at vælge imellem... men i år er jeg helt klar. Vinterstøvler til begge børn, flyverdragter til den yngste og vinterjakke til min skolepige - har I købt alt vinterudstyret allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

EmiliasMor-vb

Er næste klar :) Mangler bare et par støvler og så vanter... Men ved ikke lige hvad det skal være for nogen, hun bliver nemlig sindsyg, når hun ikke kan bevæge fingerne eller samle ting op... :blink: Og heldigvis kan hun være i flyverdragten fra sidste år, men mon ikke hun skal have en ekstra, nu hun er halv vuggestuse/børnahave barn... ;)

Anmeld

30. august 2010

Trunte K-vb

Niksen biksen, af helt principielle årsager: jeg synes det er noget fis at man skal købe så tidligt. Så ja, det kan godt være at jeg selv kunne have løst problemet med manglende udvalg ved at være tidligere ude, men jeg vil mene at en butik som løber tør for enkelte modeller, farver osv. i vintertøj før starten af oktober er en butik med en dårlig disponent. Og med fodtøj er det da fuldstændig forrykt. Fint nok at være i god tid, men lad os lige gå fra sommer til efterår før vi skal købe vintertøj. Og den eneste måde at bidrage til at man ikke ender med at skulle købe vintertøj i marts er ved at købe tøjet når det passer i mit kram (og jeg plejer sådan set at få det jeg gerne vil have).

Anmeld

30. august 2010

lib1982-vb

Har det hele, men er udelukkende fordi vi har fået alt hvad vi skal bruge i år - næste år kan jeg forestille mig, at det blir når DP minder mig om det :woohoo:

Anmeld

30. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Mangler jakke og støvler til den ældste - hun mener ikke hun vil have flyverdragt i år... Den lille arver søsters ;) ...egentlig mærkeligt, at jeg købte mørklilla flyverdragt og sorte vinterstøvler til hende i sin tid - men meget heldigt nu :laugh:

Anmeld

30. august 2010

jennie-vb

Flyverdragterne og en efterårsjakke er lagt til side i dag, til afhentning i morgen, da jeg havde glemt dankortet. Men kun fordi den lokale sportsbix sælger ud af sidste års colorkids modeller til 300kr stk. Det kunne jeg ikke stå for, men plejer ikke at være så organiseret med det. Støvler, vanter og lign er jeg ikke nået til endnu.

Anmeld

30. august 2010

Fuzzbox-vb

Jeg fik købt en flyverdragt til 100 kr i Føtex, jeg fik lige et 'JUHUUU!'-anfald da jeg så det :laugh: Og så blev der ved samme lejlighed smidt et par termostøvler ned i kurven :) Men jeg er langt fra færdig med at købe til dem, jeg mangler jo også til Ole! B)

Anmeld

31. august 2010

Soap-vb

Jeg mangler vinter støvlerne og en huttilihuthat til knægten , ellers er der indkøbt jakker, ski sæt og overgangs støvler :)

Anmeld

31. august 2010

Møe-vb

Kigger og kigger men kan ikke rigtig blive enig med mig selv om hvilken dragt osv... Men mit krav er at den skal kunne tåle tumbling/tørreskab - ja og så at den er vandtæt... Er der nogle fif... jeg er på Reima eller minimo.. men hvad er behovet for en dreng som skal starte i BH til november??

Anmeld

31. august 2010

Rita-vb

Det er stort set klar, men det er jo snyd for de to små har arvetøj og de to store fik nyt skitøj i julegave og kan stadig passe det :) Vi mangler bare et par støvler til min 4-årige :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.