Så bør debatten køre igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

mariamiss6-vb

Heidi Nielsen skrev:
Øhhh hvordan logger jeg af igen ????
Kan du ikke bare gå ud af siden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Webredaktøren-vb

Heidi Nielsen skrev:
Det gør du i toppen i din profil, hvor det altid har været. Er det ikke der, du plejer at logge af eller? Mariamiss @ Som sagt er der intet gjort ved debatten, men udelukkende ved resten af hjemmesiden, der er fuldstændig redesignet. Den slags tager altid tid at vænne sig til, men debatten er præcis lige så rodet som den plejer at være... det er næste projekt, men en ting ad gangen ;) Hastigheden kigger vi allerede på, og skal nok få det problem løst så hurtigt som muligt.

Anmeld

25. august 2010

BAJM-vb

mariamiss6 skrev:
Heidi Nielsen skrev:
Kan du ikke bare gå ud af siden?
Sidst gik jeg hen til Log På, hvor der så kommer en side som spørger om du vil logge af. Ved selvfølgelig ikke om der er en nemmere måde.

Anmeld

25. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Der står jeg skal logge på....men det er jo allerede :huh:

Anmeld

25. august 2010

BAJM-vb

Heidi Nielsen skrev:
Der står jeg skal logge på....men det er jo allerede :huh:
hmmm altså - over til højre over debat står der log på. Hvis du trykker på den kommer den til et sted hvor der står du er logget på og neden under en knap hvor du kan logge af :unsure: Syntes der er mange steder der skal trykkes for overhovedet at komme herind.

Anmeld

25. august 2010

Webredaktøren-vb

Det må være en fejl, at du får at vide, at du skal logge på igen, så det undersøger jeg. Der er lige nu en ekstraside på 'indgangen' til debatten, hvilket der faktisk også var på det gamle site. Den mest direkte vej ind er at vælge 'Fri debat' i debatklodsen øverst til højre, så springer I de andre led over.

Anmeld

26. august 2010

NikiFin-vb

Under Velkommen ...(nickname) i debatten er der link Log af. Ellers som andre har sagt der stor op til højre Log på selv om man er logged på. Det skulle også være Log af ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.