Så bør debatten køre igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Webredaktøren-vb

Hej alle ivrige debattører! Debatten bør igen være oppe, men som I kan se, hvis I surfer lidt rundt på hele hjemmesiden, så er den pakket ind i nyt design :) Jeg forventer, at alt er som det plejer for jer debattører, men hvis I støder på ting, der ikke virker som det plejer, så skriv til tr@oxygen.dk På forhånd tak for hjælpen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Lars F-vb

Virker fint herfra. tillykke med alt det nye.

Anmeld

25. august 2010

kongster-vb

Jep - alt fungerer også her. Fint design!

Anmeld

25. august 2010

lib1982-vb

Ved ikek om det er fordi jeg bruger Firefox, men når jeg klikker øverst på debat 'ikonet' kommer jeg frem til at en forside med 4 kasser - hvis jeg prøver med 'log på' får jeg af vide, at jeg er logget på - kan da ikke passe, at jeg skal igennem et emne for at komme til oversigten på debat, eller?? Bryder mig ikke om designet, synes det ser enormt uprof. ud, MEGET kantet og uoverskueligt - og masser af 'tom plads':(

Anmeld

25. august 2010

BAJM-vb

Bruger også firefox. Syntes det var lidt tilfœldigt at jeg kom her ind.

Anmeld

25. august 2010

Webredaktøren-vb

Hvis I går via debat-boksen på forsiden bør I ret let kunne komme ind i trådene. De fire kasser er et levn fra det gamle site som vi lige må leve en smule med. Det er ret kluntet, men resten af debatten bør være præcis som I er vant til, dog uden forstyrrende elementer på begge sider af trådene. Støder I på noget teknisk, der ikke virker, så giv lyd :)

Anmeld

25. august 2010

Webredaktøren-vb

Lars F skrev:
Virker fint herfra. tillykke med alt det nye.
Tak for det :)

Anmeld

25. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Virker også fint her :) Flot nyt design....

Anmeld

25. august 2010

mariamiss6-vb

Æææææhm generelt synes jeg faktisk det hele er MI*NDST lige så rodet som før.... Jeg VED godt jeg er en brokkerøv.... Men helt ærligt, jeg er temmeligt skuffet lige nu... Synes alt er mere rodet end før, grimmere, og ja helt ustyrligt.... I øvrigt her ude til højre er der hos mig en kasse, som bare rager stort uden for 'rammen'.... den spørger også om jeg vil logge på, selvom jeg allerede er det.... Siden kører i øvrigt om muligt langsommere end før.... Sorry jeg ved godt jeg bare brokker mig... Men helt ærligt... Jeg synes bestemt ikke det er bedre end det gamle, som jeg heller ikke brød mig ret godt om....

Anmeld

25. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Øhhh hvordan logger jeg af igen ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.