Græde sig i søvn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Spunk-vb

http://www.babysitter.nu/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

als-vb

Tøsen har der heller ikke som sådan været problemer med. Nok en indlæring på neonatal hvor de lige med det samme bliver proppet ind i en fire timers rytme og da hun var fyldt med slanger kunne hun ikke ligge så lang tid i armene og er NO GO at vugge sådan et barn. Så tror ligeså meget det er et spørgsmål om hvad man har lært dem fra starten. Hvis du selv har startet med at vugge, kan man jo sige du selv er skyld i at baby kun vil sove når den bliver vugget. Så start måske med at mindske turen stille og roligt og tilsidst vil det nok ske af sig selv

Anmeld

20. august 2010

Smilula-vb

Hej Alle Mange tak for jeres svar, det er bare så rart at høre om andres erfaringer og bruge dem. Det trøster også at vide at jeg ikke er den eneste, der har sådan en baby :) Har været nødt til at trille den lille i søvn fra start, da hun har været med omme og aflevere storesøster hver eneste dag i barnevognen. Og så er der ikke noget at gøre - når klokken slog, var det jo bare afsted... tingene kan ikke altid køre efter ens egen plan med to børn :S Til Jer med spædbørn, der ALDRIG protesterer når de bliver lagt til at sove uden trillen: Hvor er I heldige! Vær glade for det ;) Flere erfaringer er velkomne. Jeg synes altid der er stor diskussion rundt omkring, hvadenten man skal lade børn ligge og skrige eller ej... (synes selv, det føles forkert) Mange tak. Hilsen S

Anmeld

20. august 2010

lib1982-vb

For mig er det bestemt heller ikke rigtig, at børn skal græde til de falder udmattede i søvn - omvendt dør de heller ikke af at klynke lidt... alt med måde;)

Anmeld

21. august 2010

Mor til Isabell-vb

Jeg fik et rigtig godt tip af min Sp, da Isabell slet ikke ville sove i barnevognen. Jeg skulle ligge hende på siden istedet for ryggen, da det var en tryghedsstilling for de små og så måtte jeg gerne ligge en stofble ved kinden, som duftede af mig...og den første dag hjalp det faktisk!! Lige siden har Isabell faldt i søvn i løbet af små 5 min når jeg har gået omkring huset 1-2 gange, for jeg tror (ved det faktisk ikke lige) at Isabell heller ikke bare kan falde i søvn af sig selv hvis jeg stiller hende ud. Men det hjælper at sikre sig hun har spist, fået tør ble på og så når hun begynder at gabe eller gnide sig i øjnene, så er det bare med at ligge hende ud! Håber du kan bruge mit svar til noget... :lol:

Anmeld

21. august 2010

Spunk-vb

Ja, det med en putteklud kan være en rigtig god idé. Spunken er meget glad for sin - hun krammer den og lægger den op til ansigtet. Og hvis hun synes at det er for lyst lægger hun den simpelthen henover sit ansigt. Efter sigende skulle det være ekstra trygt hvis du går lidt med den mellem brysterne så den kommer til at dufte af dig. Det gjorde jeg i starten, så den kom til at lugte af mig, men det gør jeg ikke mere - selvom den kommer i vaskemaskinen af og til, for at den ikke skal ende som sådan en klam nusset klud som bare ikke må blive vasket for at den duer.

Anmeld

21. august 2010

Det er stadig mig-vb

Spunk skrev:
http://www.babysitter.nu/
DAMN! Dét er da smart!!!! :) Sådan en skulle jeg da have haft til to af mine!

Anmeld

22. august 2010

NikiFin-vb

als skrev:
Tøsen har der heller ikke som sådan været problemer med. Nok en indlæring på neonatal hvor de lige med det samme bliver proppet ind i en fire timers rytme og da hun var fyldt med slanger kunne hun ikke ligge så lang tid i armene og er NO GO at vugge sådan et barn. Så tror ligeså meget det er et spørgsmål om hvad man har lært dem fra starten. Hvis du selv har startet med at vugge, kan man jo sige du selv er skyld i at baby kun vil sove når den bliver vugget. Så start måske med at mindske turen stille og roligt og tilsidst vil det nok ske af sig selv
Ingen vugger hvis barnet ikke kræver det ikke. I hver fald ikke mig. :cheer: Theo havde også sundheds problemer i begyndelsen og lå på hospitalet med slanger i 3 uger og var den sødeste baby i verden. Nu kan man ikke finde noget værre end ham også når han skal sove.

Anmeld

22. august 2010

NikiFin-vb

lib1982 skrev:
For mig er det bestemt heller ikke rigtig, at børn skal græde til de falder udmattede i søvn - omvendt dør de heller ikke af at klynke lidt... alt med måde;)
:klap:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.