- lilletåen er så lige præcis den tå, man IKKE plastre til, men som har bedst af en træsko :laugh:
Og nej, det har da ikke noget med sidste ord at gøre, men handler om, at jeg véd hvad jeg taler om, ikke fordi jeg er særlig klog, men fordi jeg har set så mange brækkede tæer til at kunne sige (med rette) at der ikke kun findes én behandling, men flere, alt efter hvor skaden er lokaliseret...
Og de læger der bliver irriteret over folk der kommer uvidende med en brækket tå, burde skamme sig inderligt.
Det er da skønt at få sådan et tilfælde, hvor man netop kan berolige og sige, at de roligt kan gå hjem og finde træskoene frem og ellers bare tage den med ro. Modsat at skulle meddele folk om, at de skal opereres snarest, at tåen aldrig helt bliver den samme og de må påregne periodiske smerter.....
Og jeg ved da, at når man taler med sine kolleger efterfølgende om de cases man har haft, at man elsker at fortælle om succeshistorierne, dem hvor folk slap med skrækken, man ikke blev stresset og havde en dejlig rolig dag/aften i småtingsafdelingen.......
Så hvis nogen oplever irritation og skældud fra lægernes side over brud og andre skrammer, så skal de fandeme anmelde det, så pågældende kan få en reprimande! :angry:
Anmeld