en ano gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Plysbjørnen

linemus skriver:

Jeg gætter på...... MIG

Hehe Line, så havde jeg jo ret .

Stort tillykke fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

ivfmarie

HVAD.. Er DU gravid?? Stooor overraskelse

Tillykke tillykke! (igen)

Anmeld

13. september 2009

LouiseViola

Stort tillykke!
Så kommer der gang i hytten!

Anmeld

13. september 2009

Ny mor

WHÅT????????? Line, er der dig !!!! Hvor VILDT!!! TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jamen, hvornår har du temin? Var manden sådan bare lige med på nr. 4 (eller 5, hi, hi) ???

Ej, stort tillykke!!!

Knus Birgitte

Anmeld

13. september 2009

Juniors mor

Wooooow Line!!! Det var en overraskelse  !!Stort stort TILLYKKE.
Helle - spændt på at høre mere

Anmeld

13. september 2009

Marco2

Hej Line.

HVor er det vildt!

Jeg læste først Tuts indlæg med opdatering af gravid listen, og der stod nederst "Line - termin ??" og tænkte "hvem Line er det??" Og så måtte jeg jo igang med at kigge indlæg og så er det sgu DIG!! Kæmpe overraskelse!!

Imponeret knus Ag

Anmeld

14. september 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Jeg gætter på...... MIG

WWWWWWWHHHHHHHHAAAAAAAAAAAARRRRRT!?!?!?!?

KÆMPE TILLYKKE!!!!!!!

Nøj, hvor var det indlæg da gået hen over hovedet på mig. Jeg konstaterede tidligt i tråden for længe siden, at det ikke var dig og så glemte jeg alt om at følge med, din SNIGER!!!

Slemme, slemme Line med dobbelt profil!

Det er jo helt vildt! Nu glæder jeg mig endnu mere til at se dig, så jeg kan give dig en ordentlig tillykkekrammer!

Knus fra Birgitte - ØV, hvor er du SLEM

Anmeld

14. september 2009

Millebasse

Stort tillykke

Ih,glæder mig til at høre mere

Anmeld

14. september 2009

linemus

Hvor er I søde og sjove og virkelig dejlige allesammen  Tak for alle tillykkerne. Ja, det er virkelig mig

Jeg ringede dog til sygehuset i dag for at få svar på blodprøverne, og fordi hcg ikke var helt fordoblet, vil de have en blodprøve mere, så den skal tages imorgen, dvs. svar på torsdag. Er dog ved at være lidt træt af det, en blodprøve gør jo hverken fra eller til lige nu, føler jeg. Så lige pt. er jeg ret positiv.

Jeg tror, jeg har termin i starten af maj. Skal scannes d.23/9 for at få svar.

Der er absolut under alle omstændigheder kun EN derinde denne gang

Vi skal vist alligevel have en bus engang, når der bliver råd. En mere ændrer ikke så meget, vi kan i forvejen ikke være i bilen.

Ha ha, manden var nok den, der var lettest at overtale. Han har faktisk snakket om det, siden Nanna og Signe blev født. Vi har altid snakket om tre børn, men da det to kom på én gang, blev vi "snydt" for en gang. Han blev dog lidt bleg, da han modtog en mms med to røde streger

BM: jeg glæder mig rigtig meget til den ordentlige tillykkekrammer 

Line - kvalm 24-7

Anmeld

14. september 2009

Tut

linemus skriver:

Hvor er I søde og sjove og virkelig dejlige allesammen  Tak for alle tillykkerne. Ja, det er virkelig mig

Jeg ringede dog til sygehuset i dag for at få svar på blodprøverne, og fordi hcg ikke var helt fordoblet, vil de have en blodprøve mere, så den skal tages imorgen, dvs. svar på torsdag. Er dog ved at være lidt træt af det, en blodprøve gør jo hverken fra eller til lige nu, føler jeg. Så lige pt. er jeg ret positiv.

Jeg tror, jeg har termin i starten af maj. Skal scannes d.23/9 for at få svar.

Der er absolut under alle omstændigheder kun EN derinde denne gang

Vi skal vist alligevel have en bus engang, når der bliver råd. En mere ændrer ikke så meget, vi kan i forvejen ikke være i bilen.

Ha ha, manden var nok den, der var lettest at overtale. Han har faktisk snakket om det, siden Nanna og Signe blev født. Vi har altid snakket om tre børn, men da det to kom på én gang, blev vi "snydt" for en gang. Han blev dog lidt bleg, da han modtog en mms med to røde streger

BM: jeg glæder mig rigtig meget til den ordentlige tillykkekrammer 

Line - kvalm 24-7

Endnu en gang tillykke...

Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.