Scanning uden "noget" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

Anonym trådstarter

Nu skrev jeg at jeg efterlyste solskinshistorierne, hvor man IKKE har kunne se noget tidligt, omkring samme uger som jeg,- jeg har ligesom ikke brug for at høre hvor mange som har haft et tidligt resultat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Mie A

Jeg blev skannet da jeg var 5+? henne - Der kunne de ikke se noget - Så jeg fik også at vide at jeg muligvis var gravid uden for livmoderen. Fik taget blodprøver, som heller ikke steg som de burde - men da jeg blev skannet 10 dage senere, lå der en lille fis derinde, med et blinkende hjerte  - Og nu er hun en dejlig pige på 10 måneder.
Det er en lorte situtation at være i - man er ligesom sat på standby indtil man kan få et endeligt svar.

Kram herfra
Mie

Anmeld

6. september 2009

H+S Skjolgborg.

Jaaaa..
Jeg bleve scanne i april i år ingen ting af se men have 4 g-tester.Kom så på sygehuse få af få taget blodprøve den sagde jeg var gravid om torsdag 2 dage efter igen og den var stiget meget,..

da jeg så var 5+5 efter mens blev jeg scanne igen den sagde 5+3 henne og man kunne se lidt..
her er billede...

Tro ikke du skal være nevøs du er sikkert bare korte henne ind troede/senere æl ligesom mig...

Det er 2 gang jeg oplever dette...

Mvh Henriette 24+5
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2009

Brams

Nu skrev jeg at jeg efterlyste solskinshistorierne, hvor man IKKE har kunne se noget tidligt, omkring samme uger som jeg,- jeg har ligesom ikke brug for at høre hvor mange som har haft et tidligt resultat.

Det fik jeg ikke lige ud af dit første indlæg, at du kun ville høre fra bestemte mennesker, så jeg undskylder hvis jeg har trådt dig over tæerne og håber selvfølgelig at alt er vel.

Anmeld

8. september 2009

Anonym trådstarter

Mit HCG er faldet til 27, og jeg er begyndt at bløde idag, så ingen baby til mig i denne omgang heller. Tak for alle Jeres svar

Anmeld

8. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Mit HCG er faldet til 27, og jeg er begyndt at bløde idag, så ingen baby til mig i denne omgang heller. Tak for alle Jeres svar

øv øv, det er jeg ked af at høre, har selv mistet et.det er bestemt ikke sjovt selvom man ikke var så langt henne .. jeg håber i bliver gravide hurtigt igen..
STOR  til dig..
knus karina

Anmeld

8. september 2009

missKat

Anonym skriver:

Det gør mig ondt!!!

har fulgt med i din tråd, men har ikke budt ind med noget fordi jeg ikke selv har prøvet at blive scannet uden at man kunne se noget, og da jeg kunne fornemme at du var yderst påvirket, så har jeg holdt mig væk.

Nu vil jeg så bare igen sige, at det gør mig frygteligt ondt!!!
alt det bedste til dig herfra

Karina

Anmeld

8. september 2009

Anonym trådstarter

Tusind tak for Jeres søde svar

Anmeld

9. september 2009

Nanna1985

Det gør mig ondt

Anmeld

9. september 2009

Valle81

Det gør mig ondt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.