Scanning uden "noget" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.832 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. september 2009

Anonym trådstarter

Er der nogen som har prøvet at være til scanning uden at man kunne se noget som helst i uge 5-6 ?....Jeg blev scannet igår hvor jeg fik af vide at der intet var at se.

Jeg mener jeg er 5+3 min læge på hospitalet fik det til 4+3. (sidste mens 27/7)

Så nu er jeg jo desværre ret bekymret, og lægerne mener at det muligvis sidder uden for livmoderen.

Mit hcg var mandag 40, onsdag 111 og igår torsdag 221 (altså en dobbelt stigning på kun et døgn, hvor der normalt skal være en fordobling på 72 timer)

Skal jeg indstille mig på at der ikke er "noget"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

TbCp

Anonym skriver:

Er der nogen som har prøvet at være til scanning uden at man kunne se noget som helst i uge 5-6 ?....Jeg blev scannet igår hvor jeg fik af vide at der intet var at se.

Jeg mener jeg er 5+3 min læge på hospitalet fik det til 4+3. (sidste mens 27/7)

Så nu er jeg jo desværre ret bekymret, og lægerne mener at det muligvis sidder uden for livmoderen.

Mit hcg var mandag 40, onsdag 111 og igår torsdag 221 (altså en dobbelt stigning på kun et døgn, hvor der normalt skal være en fordobling på 72 timer)

Skal jeg indstille mig på at der ikke er "noget"?

Blev du scannet både udvendig og indvendig.
Min første scanning kunne de heller ikke rigtig se noget på, men så scannede de mig indvendig og der var en lille blop at se. Jeg var bare ikke så langt henne som lægen havde troet.

Krydser fingre for at alt er okay!

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Hvis de ikke kunne se noget - Hvordan kan de så sige du er  5 uger henne?

Anmeld

5. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg blev scannet vaginalt, men som nævnt desværre intet at se.