Hvad måler og vejer jeres 4-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Caidas-vb

Ja så har pigerne været til lægen - 4 år og 1 mdr. Det var så lidt andre mål end tidligere ytret. Luise er 109 cm og vejer 20 kg. I den øvre del af skalaen, men stadig indenfor. Bruger 27-28 i sko. Freja er 102 cm og vejer 16,3kg. Lige under gennemsnittet. Bruger 26 i sko. Lige en sjov historie. En 2 mdr ældre dreng i børnehaven, udtaler da han fyldte 4 år: Nu er jeg 4 år, så er jeg højere end Luise. (Han er næsten ½ hoved mindre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Det er stadig mig-vb

:laugh: ja børn i den alder tror at alderen har noget med højden at gøre og kan næsten ikke fatte, at de yngre kan være højere, eller de ældre kan være mindre. Dina tror også fast på, at vi dør i fast rækkefølge, og at hun dør sidst fordi hun er yngst osv. :laugh: (OG hun er for lille til at jeg vil punktere hendes overbevisninger!) :)

Anmeld

31. august 2010

jennie-vb

Mine har altid fulgt HogM størrelsene meget godt, hvilket er ret praktisk, når man som jeg, tit køber til næste år, på udsalg. ;) Louisa er 31/2 nu og passer stadig meget i str 98. Bruger str 25 i sko og vejer 14,5kg. Viktoria på 5 passer str 110, bruger str 29 i sko og vejer 19kg. Højderne ved jeg ikke præcis.

Anmeld

31. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Har lige været inde, og kigge i barnets bog - hukommelsen er ikke, hvad den har været :P Min datter var lige nøjagtig 1 meter, og vejede 16,5 kg. Hun hørte også til de spinkle - tror det måske var fordi hun havde astmatisk bronkitis, da hun var yngre... ...har også lige en sjov én om højde; dengang hun gik i børnehave, havde de fået en ny pædagog, og første gang jeg snakkede med hende, fortalte hun en sjov historie. Min datter havde stået over for hende, og målt med flad hånd lige oven over hovedet på sig selv, og sagt 'ej vi er næsten lige høje' - og pædagogen var omkring de 2 meter :laugh: :laugh:

Anmeld

31. august 2010

Caidas-vb

MAMMARAZZI skrev:
Har lige været inde, og kigge i barnets bog - hukommelsen er ikke, hvad den har været :P Min datter var lige nøjagtig 1 meter, og vejede 16,5 kg. Hun hørte også til de spinkle - tror det måske var fordi hun havde astmatisk bronkitis, da hun var yngre... ...har også lige en sjov én om højde; dengang hun gik i børnehave, havde de fået en ny pædagog, og første gang jeg snakkede med hende, fortalte hun en sjov historie. Min datter havde stået over for hende, og målt med flad hånd lige oven over hovedet på sig selv, og sagt 'ej vi er næsten lige høje' - og pædagogen var omkring de 2 meter :laugh: :laugh:
Mon så ikke du har skrevet forkert Min datter var lige nøjagtig 1 meter :whistle: Min datter gjorde det samme, dog stod hun på en stol, og gik da op til min hals.

Anmeld

31. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Ej hun var 1 meter dengang - 100 cm. Hun stod ikke på en stol - hun havde bare hånden ret meget på skrå op mod pædagogen, fordi hun kiggede opad. :laugh:

Anmeld

31. august 2010

Caidas-vb

MAMMARAZZI skrev:
Ej hun var 1 meter dengang - 100 cm. Hun stod ikke på en stol - hun havde bare hånden ret meget på skrå op mod pædagogen, fordi hun kiggede opad. :laugh:
Det var en jokes ;)

Anmeld

31. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Sorry Caidas :laugh: - sidder og kæmper med en forkølelse, så jeg er ikke så kvik :unsure:

Anmeld

3. september 2010

Mor-3-vb

vores datter er 4 år fylder dog 5 i oktober... hun vejer 21.5 og er 116 cm... en meget høj pige... lyder meget med vægeten, men sådan ser hun ikke ud... hun bruger str 31-32 i sko...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.