Jeg er gravid - tadaaaa!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

Mormilla

Stort tillykke her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

otlitrom

Hvordan kan du være 5 uger henne, hvis du kun har prøvet i 3 uger? Eller det er måske 3 ugers testning du mener?

Men kæmpe TILLYKKE herfra..

Jeg gætter at svaret er, at man regner fra sidste mens.'s første dag.. ÆL er ca 14 dage efter, alt efter cyklus. Der kommer de ca to ugers forskel... Giver det mening?

Anmeld

6. september 2009

Jordbærpigen

kitty skriver:

Jeg gætter at svaret er, at man regner fra sidste mens.'s første dag.. ÆL er ca 14 dage efter, alt efter cyklus. Der kommer de ca to ugers forskel... Giver det mening?

Haha ja selvfølgelig.. Stupid me...

Anmeld

6. september 2009

Nanna1985

STOOOORT TILLYKKE

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Lige præcis... Bortset fra at min ÆL kom 1 uge efter 1.mensdag... så ifølge ÆL er jeg egentlig i 6.uge nu selvom jeg kun har været befrugtet 3 uger og havde mens for 4-5 uger siden ... fjollet system...

Men skidt pyt - I'm prego

Anmeld

6. september 2009

Stineve

Hvor er det bare vidunderligt for jer, at det er gået så hurtigt og i endelig er gravide !  

det er jo sådan man håber det kommer til at gå for en selv ..
TILLYKKE TILLYKKE! ... husk at nyde gravdieten, det vare ikke længe før grynet er på vej ud igen ..

Anmeld

7. september 2009

Valle81

Et kæmpe tillykke skal også lyde herfra:0)

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Et kæmpe tillykke skal også lyde herfra:0)

Tusind tak

- og held og lykke med scanningen

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Rosa skriver:

Yups, efter at have prøvet i hele 3 uger er jeg gravid i 5.uge   Wroooom - det gik hurtigt!!! Og har så været helt nede i kælderen med kvalme hele ugen og er først kommet op til overfladen i dag - men skidt pyt - JEG ER GRAVID!!! Juhuuuuu!!!! Kæresten er overlykkelig, så det kunne ikke være bedre!!!

Kh
Rosa

Gud for fantastisk! Tillykke
Håber du får en dejlig graviditet.

Laura

Anmeld

7. september 2009

Mathilde

Stort tillykke Rosa hold op hvor gik det stærkt! Det har i da været gode til hvor er det dejligt for jer.

Knus Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.