Jeg er gravid - tadaaaa!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.240 visninger
61 svar
0 synes godt om
5. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yups, efter at have prøvet i hele 3 uger er jeg gravid i 5.uge   Wroooom - det gik hurtigt!!! Og har så været helt nede i kælderen med kvalme hele ugen og er først kommet op til overfladen i dag - men skidt pyt - JEG ER GRAVID!!! Juhuuuuu!!!! Kæresten er overlykkelig, så det kunne ikke være bedre!!!

Kh
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Lise

WAUW - tillykke!!!

Hvornår har du så termin? Slutningen af april?

Lise 13+2

Anmeld

5. september 2009

Moderator

Rosa skriver:

Yups, efter at have prøvet i hele 3 uger er jeg gravid i 5.uge   Wroooom - det gik hurtigt!!! Og har så været helt nede i kælderen med kvalme hele ugen og er først kommet op til overfladen i dag - men skidt pyt - JEG ER GRAVID!!! Juhuuuuu!!!! Kæresten er overlykkelig, så det kunne ikke være bedre!!!

Kh
Rosa

du får lige et stort tillykke herinde også
Og tak for i dag

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Jamen SMUKKE du får da lige et tillykke igen igen  Og god mor er vi overhoved ikke i tvivl om her hjemme at du bliver 

Tak for i dag 

kæmpe knus.

Lige et billed af rosa som man overhoved ikke kan se ikke kan ventet til at have sin egen baby i armene.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2009

Moderator

Ja mange tak for i dag dejlige damer!!! Og jeg har foreløbig termin 15.maj - præcis som jeg "ønskede mig"   (har haft en fjollet lille fantasi om at få en maj-baby, nok fordi jeg selv er efterårsbarn...)

Anmeld

5. september 2009

Moderator

Diana... skriver:

Jamen SMUKKE du får da lige et tillykke igen igen  Og god mor er vi overhoved ikke i tvivl om her hjemme at du bliver 

Tak for i dag 

kæmpe knus.

Lige et billed af rosa som man overhoved ikke kan se ikke kan ventet til at have sin egen baby i armene.

Ejjj hvor er det bare et FINT billede - og Lukas ser også meget godt ud  

Tusind tak sødeste Diana!!! Og andnu en gang tak for lån af din lille supermand- han er bare for lækker!!!!

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Rosa skriver:

Kh
Rosa

Ej hvor dejlgt... Stort tillykke til dig...

Anmeld

5. september 2009

otlitrom

Kæmpe tillykke! Det gik da hurtigt.. Hvor dejligt!!

Anmeld

5. september 2009

MoarViborg

Uhh.. Du får også endnu et tillykke fra mig Du strålede jo som en sol i dag!

Anmeld

5. september 2009

oo

wow! det gik stærkt!! stort tillykke, hvor er det dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.