Hmmm nyregrus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Selvfølgelig gider jeg svare, jeg er bare ked af jeg ikke rigtigt kan gøre noget for dig :( Andet end at sende noget smertestillende med posten :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

mariamiss6-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Selvfølgelig gider jeg svare, jeg er bare ked af jeg ikke rigtigt kan gøre noget for dig :( Andet end at sende noget smertestillende med posten :laugh:
LOL jow tak det skal jeg lige huske på næste gang jeg kunne bruge lidt ibuprofene (600 mg) ;) Aj SÅ ondt gør det slet ikke, at jeg må tage piller... Det er længe siden det har været så slemt... Idag er det næsten helt væk faktisk.... :)

Anmeld

25. juli 2010

Det er stadig mig-vb

SUPER godt! Så er det forhåbenligt helt væk her en af de kommende dage. Men gå nu til en læge alligevel (når du måske lige har sundet dig lidt) :laugh:

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
SUPER godt! Så er det forhåbenligt helt væk her en af de kommende dage. Men gå nu til en læge alligevel (når du måske lige har sundet dig lidt) :laugh:
;) :D

Anmeld

25. juli 2010

lib1982-vb

Vil gerne lige starte med at sige rigtig god bedring, håber du kommer på toppen igen!! og så... mariamiss6 skrev:
Lægen mærkede efter med 2 fingre (fra alle leder og kanter, do'nt ya just låååve that feeling). hun konstaterede at mine nyrer ikke var hævede, og jeg derfor kunne se det an til mandag, og så se om det var væk... Det var så ikke væk, men havde dog aftaget, og jeg var så tilpas sur på lægen, at jeg ikke gad at tage derop igen....
UNDSKYLD, men kan bare genkende mig selv - og FÅRK hvor er man dum :cheer: :cheer: Er da egentlig ret sikker på, at din læge er skide ligeglad med om du kommer eller ej, er jo ikke hende der har smerter ;)

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6-vb

Hehe det er en gammel sag, det lægebesøg altså ;) Og jeg tænkte bare at når hun ikke gider sende mig videre når jeg fortæller hende hvor slemt det forrige anfald var, så gider hun bestemt heller ikke sende mig videre på en aftagende smerte....

Anmeld

25. juli 2010

Det er stadig mig-vb

PRÆCIS!! Jeg havde engang en tjans inde på Rigshospitalet, og der var en patient som havde lungekræft (han var ryger!) og jeg fortalte ham naturligvis at han ville havde det bedre hvis han droppede smøgerne og ville få lidt færre anfald og satte ham rigtig godt ind i situationen. Efter et par dage (det var dengang de havde rygestue) så så jeg ham sidde derinde, men sagde naturligvis ikke noget. Nikkede bare hej og smilede gennem ruden. Dagen efter da jeg skulle over på en anden afdeling og gik gennem hovedarealet, så stod han bag en Taxa og røg, og fór sammen da han så mig. Og en aften sad han igen i rygestuen og gemte smøgen omme på ryggen mens han vinkede med den frie hånd.. Dér måtte jeg altså også lige få ham ud og få forklaret ham ordenligt, at han IKKE behøvede at gemme sig for mig og at han ROLIGT kunne gå ud og få sig en smøg, for jeg var altså bedøvende ligeglad om han røg! Som jeg sagde, så sid dog i rygestuen, tag din kaffe med og hyg dig!! Jeg fortalte ham bare om konsekvenserne, og om han ville lytte eller ej, kunne jeg jo ikke blande mig i....og VILLE HELLER IKKE blande mig. Istedet stillede jeg så bare iltapperatet frem, så han ikke følte han skulle kvæles alt for længe, når han kom tilbage fra sin rygestund, og iltapperatet ikke lige var der :laugh:

Anmeld

27. juli 2010

lib1982-vb

Nøjh tror du ville være min yndlingsdoktor - altså hvis ikke lige du havde travlt med at skære i døde mennesker!! Mødte en del 'præste-doktorer' da jeg var gravid, som havde travlt med at prædike om alt hvad jeg ikke måtte/burde/skulle og dét virker bare ikke på mig - vil have oplysning, og så 'lov' til at vælge selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.