KH Bibi skrev:
Jeg havde anhænger. Virkelig god anordning.
Havde den fra Bilka, som var forholdsvis billig og den holdt i evigheder.
Kunne ikke forliges med tanken om, at hvis jeg væltede på cyklen, så ville junior falde med. I øvrigt synes jeg det er totalt latterligt, når mor eller far cykler med barnet bagpå og så har de en KÆMPE rygsæk lige ind i fjæset på ungen, som ikke kan dreje hovedet fordi cykelhjelmen ikke kan bevæges pga tasken.
Anhænger er jeg tilhænger af.
Jeg er så een af de latterlige, der kører med rygsækken bagpå, for jeg har den lille i en stol foran og den store bagpå.
Og så er der ikke plads til cykelkurv, og der skal desværre slæbes regntøj, thermotøj,madkasser osv, næsten hver dag.
Jeg havde en billig cykelanhænger og den måtte lade livet efter 8 mdr. Den gik i stykker 2 gange p.g.a sneen, hvor jeg fik tilsendt nye reservedele, men da den så fik sprættet dæk og kaleche op en nat, der gav jeg op.
Økonomi og det, at det er så meget lettere at cykle med dem begge, i forhold til at trække dem efter sig, har gjort at jeg beholder min løsning.
Til marts starter den store i mini SFO, så er det heldigvis slut med 2 stole på en cykel.
Den store klager ikke over manglende udsigt, kun over morens store røv, der fylder det hele :)
Anmeld