Uha, det lyder da ikke sjovt at skulle gå og have det sådan!
Stakkels din svigerinde...
:(
Kan godt se, at vi har haft det nemt, så der er da noget at glæde sig over. Selvom vi er temmelig gamle (jeg er 38 og min mand 52 år) - har vi egentlig aldrig rigtig haft seriøs lyst til at få børn, før vi mødte hinanden for snart 3 år siden. Da jeg endelig smed p-pillerne væk sidste år, var der hurtig gevinst! Nu venter vi tvillinger, tveæggede, i 37. uge...
Synes vi har fået fantastisk meget god information og er blevet tjekket i alle ender og kanter, uden at der har været noget som helst galt - bare for at holde øje med, at de små voksede lige meget.
Vi skal scannes sidste gang i morgen, det er så 7. gang efterhånden, og vi får så en dato, hvornår fødslen skal være. Det ser ud til kejsersnit, da den tvilling, der ligger dybest, vender forkert. Men mere end 38. uger må de helst ikke blive derinde, da de så risikerer at tabe sig og ikke få næring nok af moderkagen - siger de kloge.
Jeg har kunnet mærke rigtig meget liv siden ca. 20. uge, så synes slet ikke der har været anledning til nervøsitet. Kun ved tanken om, hvordan man tackler det, når man så endelig kommer hjem fra hospitalet med sådan et par små størrelser....!! :blink:
Men den tid, den glæde...
Fortsat god sommer!
kh. Camilla
Anmeld