Når far smider væk eller ødelægger tøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Prøv at læs det jeg skriver...når FAR ødelægger eller smider væk. Når far klipper hul i trøjer og glemmer tøj i svømmehal osv...skid da hul i at drengene slider og ødelægger tøj, sådan skal det da være.
Men når far er skyld i at tøj forsvinder, så er det hans ansvar..og det mener han heldigvis også..
Eva.

Så kan man altså konstatere, at han gerne vil erstatte sagerne???

Det er da dejligt, så fik i måske en aftale i hus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Honningblomst

nutche skriver:

jo du skal selv betale.
når børnene bor hos dig er det dit ansvar at sende tøj med til hele weekenden. præcis som du gør.
at han ødelægger det ville jeg kræve betaling for, eller at han sku købe dem noget nyt.
vi har ikke problemer med de børn vi sender på weekend... for deres fædre køber selv tøj til dem. men ham der kommer på weekend her har vi lidt problemer med.
hans mor skal fx. sende badetøj med hjem til os fredag så han kan ha svømning i skolen mandag. hun har lovet at gøre det, men det er ikke sket endnu og nægter vi at sende det med vi har købt til ham så straffer vi knægten fordi hans mor svigter.
men ja... jeg ville forlange at han erstattede det han "smider væk"

Mente jeg nok...og jeg er helt enig. Min x mener også han skal købe noget nyt, bare lidt skidt når ikke det sker. Nu har jeg selv bestilt for Bertram fryser uden jakke og så håber jeg han betaler.
Det kan sgu være lidt svært med det samarbejde, må være træls for jer..
Knus..

Anmeld

6. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Så kan man altså konstatere, at han gerne vil erstatte sagerne???

Det er da dejligt, så fik i måske en aftale i hus?

Både og...han er typen der bare siger ja og så sker der intet...i januar ødelagde han en trøje da han havde dem og sagde han ville købe en ny og det er endnu ikke sket, så det er lidt træls.
Gider egentlig ikke bruge så meget energi på det, synes jo bare det er en selvfølge man sørger for at det der er med kommer tilbage...men nu har jeg bestilt tøjet og så håber jeg han betaler.
Er sgu bøvlet..
Tak for dine svar..
Knus..

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Både og...han er typen der bare siger ja og så sker der intet...i januar ødelagde han en trøje da han havde dem og sagde han ville købe en ny og det er endnu ikke sket, så det er lidt træls.
Gider egentlig ikke bruge så meget energi på det, synes jo bare det er en selvfølge man sørger for at det der er med kommer tilbage...men nu har jeg bestilt tøjet og så håber jeg han betaler.
Er sgu bøvlet..
Tak for dine svar..
Knus..

det var da så lidt...... håber du får styr på ham hehe...

Anmeld

6. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

det var da så lidt...... håber du får styr på ham hehe...

Tak-smiler- det skal jeg nu nok, tager bare lidt tid og så bliver han træt af at høre på det til sidst og betaler-griner
Knus og fortsat god aften...

Anmeld

6. september 2009

qp

Eva skriver:

Prøv at læs det jeg skriver...når FAR ødelægger eller smider væk. Når far klipper hul i trøjer og glemmer tøj i svømmehal osv...skid da hul i at drengene slider og ødelægger tøj, sådan skal det da være.
Men når far er skyld i at tøj forsvinder, så er det hans ansvar..og det mener han heldigvis også..
Eva.

Har vidst læst forkert... men hvorfor skulle far klippe hul i tøjet?  

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Har vidst læst forkert... men hvorfor skulle far klippe hul i tøjet?  

det var vidst noget med at klippe i syningen når man fjerne vaskemærkerne.... men er ikke sikker... jeg er selv ekspert i den fejl.......

Anmeld

6. september 2009

qp

mariamiss6 skriver:

det var vidst noget med at klippe i syningen når man fjerne vaskemærkerne.... men er ikke sikker... jeg er selv ekspert i den fejl.......

Ehm.. .okay *griner*... Så kunne "man" vel bare lade være med, at fjerne vaskemærkerne. Ejh jeg forstår det slet ikke.... hvis jeg er den der køber tøjet til mit barn hvorfor skulle min eks så bruge krudt på, at fjerne vaskemærkerne. Hmmm tror jeg melder mig ud af denne tråd, for jeg synes sgu ik rigtig jeg fatter noget her...

Anmeld

6. september 2009

mariamiss6

qp skriver:

Ehm.. .okay *griner*... Så kunne "man" vel bare lade være med, at fjerne vaskemærkerne. Ejh jeg forstår det slet ikke.... hvis jeg er den der køber tøjet til mit barn hvorfor skulle min eks så bruge krudt på, at fjerne vaskemærkerne. Hmmm tror jeg melder mig ud af denne tråd, for jeg synes sgu ik rigtig jeg fatter noget her...

Jamen ham der x'en han synes vel at mærket sad i vejen, hvis nu det er et af de der krasende nakke-mærker, så kan det jo være han har klippet det af, og bare ikke er så skide dygtig med en saks hehe....

Jeg laver selv tit den fejl når jeg tager vaskemærket i siden af bluserne... ender altid med et gabende hul, men jeg kan heligvis godt gebærde mig med en nål og tråd, så det klarer jeg lige i en ruf hehe....

Men altså jeg kan nu godt se det må være irriterende, hvis det er noget der sker gang på gang...

Anmeld

6. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Jamen ham der x'en han synes vel at mærket sad i vejen, hvis nu det er et af de der krasende nakke-mærker, så kan det jo være han har klippet det af, og bare ikke er så skide dygtig med en saks hehe....

Jeg laver selv tit den fejl når jeg tager vaskemærket i siden af bluserne... ender altid med et gabende hul, men jeg kan heligvis godt gebærde mig med en nål og tråd, så det klarer jeg lige i en ruf hehe....

Men altså jeg kan nu godt se det må være irriterende, hvis det er noget der sker gang på gang...

Lige prøcis...griner- han klipper nemlig så der kommer et stort hul i nakken og det er ikke lige til at redde.
Men som alle er enige om i denne tråd (undtagen, men sådan skal det vidst være) så skal han bare købe nyt når han smider væk...og det siger han også han gør.
Ville som bare høre hvad andre enlige mødre gjorde ved sådan noget, hvos de oplevede det...,)
Knus Eva-.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.