Mærkelige madvaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Meesalith-vb

Jeg kan ikke lide rugbrød og vanilje Jeg kan godt lide æggekage med bacon, sukker og syltetøj. Min mand vil hellere have det med ketchup.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Spunk-vb

Jeg laver brasede kartofler med sukker på - så når man steger dem får de en lækker brun karamelliseret side. Og så skal de dyppes i ketchup. Ved ikke om der er andre der gør det, men min mand synes at det er gigamærkeligt.

Anmeld

25. juni 2010

als-vb

uhm...brasede kartofler med ketchup og spejlæg. Bruger dog ikke sukker, men forstår hensigten. Kan forresten heller ikke fordrage kaffe, ikke engang chokolade med kaffe..adr.

Anmeld

25. juni 2010

Soap-vb

Toastbrød med leverpostej og ost og så en tur i toast maskinen :) Og så har jeg som den eneste i huset en forkærlighed for Sardel pølse, men det skal være den som man selv skære af og så med mayo og rødbedder :laugh: Min svigerinde og hendes børn spiser æggemadder med remolade og ristede løg, en kende klamt hvis jeg skal sige det :laugh: :laugh:

Anmeld

25. juni 2010

Frunett-vb

Hmmm det er faktisk svært lige at komme i tanke om, synes jo ikke selv min smag er speciel afvigende :laugh: Kommer dog til at tænke på noget der var et STORT hit da jeg var barn; min far og jeg var de eneste der simpelthen elskede rundstykker med fransk leverpostej dækket med et godt lag karrysalat :silly: alle andre i familien sytes det var gennemført ulækkert.... Skal vist liiige prøves igen som voksen. ellers er jeg den eneste i familien herhjemme der er vild med stegt lever med bløde løg, sky på leverpostej og rullepølse,... Mange jeg kender har også svært ved at forstå min glæde ved brunkål, gule ærter og lignende rette :lol:

Anmeld

25. juni 2010

Spunk-vb

Da jeg var barn elskede jeg trestjernet spegepølse med sød sennep og ristede løg. Nu synes jeg at den trestjernede er klam - men kunne da godt finde på at prøve kombinationen med en bedre spegepølse. Jeg spiser/drikker for øvrigt ingen slags surmælksprodukter - synes at de er så klamme!

Anmeld

25. juni 2010

Caidas-vb

Og jeg troede at jeg havde nogle underlige madvaner :dry: Jeg spiser IKKE remoulade, mayonnaise, dressing, creme fraiche - og det er kun pga konsistensen, og ikke pga fedt%. Nej ikke helt, jeg er ved at få kvalme bare af stanken fra remoulade. Dog hvis der er MEGET LIDT hvidløgsdressing iblandet salat, bare for ikke det bliver for kedeligt Syltede agurker, agurkesalat, asier :pinch: og OST, føj Til gengæld spiser jeg italiensk salat og rødbeder på ALT. (på rugbrød altså) Klapsammen mad med leverpostej og spegepølse :cheer: Jeg smagte forresten de sorte kiks OREO - for første sidste og eneste gang. Magen til usmagelig sammensætning :S

Anmeld

25. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
Jeg laver brasede kartofler med sukker på - så når man steger dem får de en lækker brun karamelliseret side. Og så skal de dyppes i ketchup. Ved ikke om der er andre der gør det, men min mand synes at det er gigamærkeligt.
Der er ikke andre måder :uhm:

Anmeld

25. juni 2010

ma08-vb

Jeg føler mig totalt unormal ved at kunne lide det meste og stadig ikke kunne komme i tanke om mærkelige sammensætninger jeg skulle have hang til :laugh: Rundstykker med fransk leverpostej og karrysalat, æggemadder med remoulade og ristede løg, .... hmmm :blink:

Anmeld

25. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg kan heller ikke komme i tanke om noget mærkeligt jeg spiser som ingen andre kan lide. Jo jeg elsker brunkål og gule ærter, det er jeg den eneste (foruden min Mor) der kan lide, men det er jo ikke mærkelig mad, det er gudemad!! :) Stuvet hvidkål og frikadeller, er jeg også den eneste der kan lide (i den kombination), boller i selleri er jeg også den eneste der kan lide her hjemme.... Æbleflæsk smager også godt, men de andre kunne ikke drømme om at spise svinekød, så det er jeg også lidt alene med... Stegt sild i eddike og løg kan de andre heller ikke lide, og de kan heller ikke spise pariserbøf, den der lidt rå bøf af tatar med revet peberrod, rødbeder, rå løg, kapers og æggeblomme, som jeg jo synes er noget af det mest geniale..... Finker til jul, med brune kartofler og groft rugbrød, mmmmm. Det spiser de heller ikke! Så, det er IKKE MIG der er noget i vejen med, men alle de andre..... :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.