Mærkelige madvaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

kongster-vb

Hvad spiser I som ingen andre kan lide? Og hvad spiser I ikke som alle andre kan lide? Jeg kan lide ost med ketchup, chili-ostepops (og det må der også være andre der kan, siden de produceres), leverpostej med remolade og jalapenos, tun med tabasco og en mængde andre ting, som familien rynker på næsen af. Til gengæld er jeg ikke så glad for marmelade, risengrød (det værste i verden!), majs og rødkål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

ma08-vb

Hmm, det ved jeg sør'me ikke.. jeg spiser vist det meste, og det jeg ikke spiser, gør mange heller ikke. Fx er jeg ikke så glad for indmad (pga. smagen, tanken rører mig ikke). Klar suppe med urter og kød- og melboller undgår jeg hvis jeg kan, men hvis jeg 'skal' så kan jeg godt spise det. Nå, det jeg må vist lige overveje nærmere :huh:

Anmeld

25. juni 2010

Møe-vb

Jeg tror altså også jeg spiser det meste... men hvis jeg kan undgå det - bliver boller/kyllig i karry ikke indtaget, da jeg syntes det er vidt kedeligt og uinteressandt... Men noget som jeg rigtig god kan lide - og som mange rynker på næsen af er frikadeller med rejesalat (og den skal være hjemmelavet..)

Anmeld

25. juni 2010

kongster-vb

Belgiske vafler kan jeg heller ikke lide. De dufter så godt, så ind imellem køber jeg én alligevel, men jeg kan bare ikke lide dem når det kommer til stykket. Og alle skaldyr inkl rejer holder jeg mig helst fra. Til gengæld elsker jeg gedeost og den skal helst smage MEGET af ged.

Anmeld

25. juni 2010

als-vb

Jeg kan rigtig god lide smeltet skumfidus mellem to p tærter. nums Men jeg kan virkelig ikke lide æbleskiver og pandekager. Prøver hvert år til jul, men kan virkelig ikke lide det. Er heller ikke super vild med belgiske vafler, og pølser ( i alle afskygninger) kål, stegt flæsk, indmad ol. torsk.

Anmeld

25. juni 2010

Kirle-vb

Jeg ELSKER makrelmad med ketchup, mayonaise og ristede løg og fiskefrikadellemad med soltørret tomat og hytteost ;) MUmse mumse! Ellers er jeg ikke glad fra peberkager, honningkager, risengrød, flæskesteg, fjerkræ og majschips... :) Hvis jeg på nogen måde kan undgå det så gør jeg det! :)

Anmeld

25. juni 2010

kongster-vb

Honningkager kan jeg heller ikke lide overhovedet. Og er ikke for vild med flæskesteg. Spiser i hvert fald aldrig flæskesværen. Ever!

Anmeld

25. juni 2010

kongster-vb

Makrelmad skal da spises med karry og mayonaise!

Anmeld

25. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg kan ikke lide Skalddyr Risengrød Æbleskiver (belgiske vafler) Slik (vingummi og den slags) is (specielt ispinde) Tomater (og dåsetomat) ketchup Agurk Syltetøj og marmelade Mælk Grape Citron Appelsiner og noget med citrussmag. Jeg kan heller ikke lige noget der smager af kaffe/mocca...bagværk, kage og den slags. Resten ryger lige i kværnen. Jeg elsker at spise hos Ida Davidsen, hvor smørrebrødet måske minder mere om kompostbunker :laugh:

Anmeld

25. juni 2010

kongster-vb

Jeg er faktisk heller ikke ret vild med is. Men jeg kan rigtig godt lide sådan noget kro-mad, hvor grøntsager er kogt helt ud og wienersnitzlerne fylder en hel tallerken :-) Sådan noget hvor der ikke er en ærlig vitamin tilbage og som dybest set ikke smager af ret meget. Og så elsker jeg at få mad som jeg aldrig har smagt før. Svinekæber, vagtelæg, haj-bøf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.