Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
als skrev: Syntes ikke tingene er ret dyre fra nyt, hvis man handler økonomisk og ikke går op i mærker. Dog igen er de store ting anskaffet i ordentlig kvalitet. Ordentlig kvalitet er jo ikke nødvendigvis lig med dyrt ;)
Syntes ikke tingene er ret dyre fra nyt, hvis man handler økonomisk og ikke går op i mærker. Dog igen er de store ting anskaffet i ordentlig kvalitet.
Det er svært at finde brugt til drengene nu fordi de bruger str 122, det er som om lige den størrelse er slidt fuldstændig bort :laugh:
Kan godt se det kan læses sådan, men er faktisk mere ment at jeg går langt mere op i kvalitet ved ting der skal holde i flere år. og ja det kan sagtens være billigt. Vi har ikke topmodeller, men har undersøgt tænk ol. for bedste produkt og forholdt os ud fra sådanne ting. Er meget økonomisk som sådan så køber ikke den dyreste model fordi den er dyrest.
Vi har mest brugte ting til spunken. Barnevogn og seng er købt brugt - dog har hun fået ny madras (allergiråd). Legetøj har vi arvet brugt Mht. autostole, så ville jeg aldrig købe dem brugt - bruger kun brugt fordi jeg har fået dem af venner som jeg ved har behandlet dem ordentligt.
Men hvor har det været før, hvordan ser hejmmet ud? osv. Der er bare alt for mange kameler at sluge.
Spunk skrev: Vi har mest brugte ting til spunken. Barnevogn og seng er købt brugt - dog har hun fået ny madras (allergiråd). Legetøj har vi arvet brugt Mht. autostole, så ville jeg aldrig købe dem brugt - bruger kun brugt fordi jeg har fået dem af venner som jeg ved har behandlet dem ordentligt. - allergiråd? Brugt legetøj kan da også være temmelig klamt og i langt de fleste tilfælde fyldt med aaaaalt det, som også er i en madras...? Jamen det har du da helt ret i. Men spunken får ikke noget der ikke har været vasket - både nyt og brugt kommer i vaskemaskinen og få først vask og siden en grundig skylning. - Hvorfor ikke købe brugt autostol? Med autostole forholder det sig jo ligesom med cykelhjelme - hvis de har været tabt eller indblandet i et uheld, så er de ikke lige så sikre mere - faktisk skal de principielt udskiftes. Derfor vil jeg ikke købe en autostol fra nogen jeg ikke kender, som jo nemt kan lyve om hvordan de har behandlet den.
Vi har mest brugte ting til spunken. Barnevogn og seng er købt brugt - dog har hun fået ny madras (allergiråd). Legetøj har vi arvet brugt Mht. autostole, så ville jeg aldrig købe dem brugt - bruger kun brugt fordi jeg har fået dem af venner som jeg ved har behandlet dem ordentligt. - allergiråd? Brugt legetøj kan da også være temmelig klamt og i langt de fleste tilfælde fyldt med aaaaalt det, som også er i en madras...?
- Hvorfor ikke købe brugt autostol?
als skrev: Kan godt se det kan læses sådan, men er faktisk mere ment at jeg går langt mere op i kvalitet ved ting der skal holde i flere år. og ja det kan sagtens være billigt. Vi har ikke topmodeller, men har undersøgt tænk ol. for bedste produkt og forholdt os ud fra sådanne ting. Er meget økonomisk som sådan så køber ikke den dyreste model fordi den er dyrest. Altså, som i; den dyreste er autostol er bedre end den billigere fra Bilka, fordi den er testet af en købt sponsor til at sige, at den er bedre? Og holder længere?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128