Vores datter på nu 4 mdr skreg også i 3-4 timer hver aften, fra hun begyndte at få D-dråber.
Vi tog til zoneterapi med hende, det hjalp utrolig godt den første gang. Hun kom af med prutter og afføring, derefter sov hun godt den aften og nat.
Derefter var den gal igen, så vi tog en tur til.
2 gang kunne hun ikke lide det, hun skreg og skreg.
Behandleren spurgte mig også om jeg drak meget mælk, det gjorde jeg. Jeg fandt ud af, da jeg holdt en pause med det, at det havde en indflydelse på Helenes skrigture.
Så mente hende behandleren at hendes nakke var skæv, så det var måske en god ide at gå til babykiropraktor. Det kom jeg aldrig, hørte nemlig fra en veninde at der er mange børn der ikke kan tåle alm D-dråber. I de fleste D-dråber er der nemlig kokosolie (dem fra alm dagligvare butikker) Jeg købte derfor nogle fra apoteket fra Multitaps, de er UDEN kokosolie. Det hjalp på vores datter, hendes skrigture stoppede helt, dog kan hun ind imellem tage en tur, men så er det kun fordi at vi ikke aflæser hendes signaler. Man kan tjekke deres nakke ved at løfte dem op i benene, (så de hænger uden at røre underlaget.) og se om de drejer hovedet til samme side hver gang.
Eller holde øje med, når de sover om de automatisk drejer hovedet til samme side, hver gang. Hvis de gør det, kan de have noget der ikke sidder som det skal i nakken. Så kan det være en god ide at tage til en kiropraktor.
Hverdag når jeg skifter hende til nat, 'cykler' jeg med hendes ben, det har også en god effekt på luft i maven..
Men jeg vil helt klart anbefale andre, at skifte til D-dråber UDEN kokosolie, det hjalp i vores lille familie, samtidig med at jeg stoppede med mælkeprodukter.
Held og lykke og god jul
Anmeld