Hvad gider du IKKE snakke om i din fritid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg har som sådan ikke noget imod at snakke om mit job - men det er altså mest sjove ups'ere osv. Jeg er uddannet massør, kosmetolog og fodplejer og bruger alle tre fag dagligt (når ikke jeg er på barsel:)) Bliver så grusomt irriteret når jeg så skal høre om hvor ondt fremmede mennesker har i ryggen, kan jeg bestille en rabat-massage hos dig, møder du nogle kendte, bliver stig aldrig jaloux når du rører ved fremmede mænds kroppe, så er du vel vant til gamle mænd lægger an på dig etc. og så skal man desuden lige høre at i thailand kan man få 2 timers massage for 25kr - og de har engang prøvet tyrkisk bad. Og alt det der med cremer er vel bare fup og svindel? For at gøre det klart: Gå til lægen hvis u døjer med ryggen! Fremmede dig kan sgu betale samme pris som alle andre jeg heller ikke kender! Jeg møder kendte, men siger sgu ikke hvem. Du gider vel heller ikke din gynækolog ringer til lokalavisen og siger du har svamp?! Hvorfor skulle Stig blive jaloux? Masserer fremmede mens muskler (inkl ballemuskler), men der er sgu intet frækt over sådan et stykke fremmed jaka-bov. Har kun 1 gang oplevet en kunde, som dagen efter kom og troede han var forelsket i mig. Sagde til ham at det var han ikke - så var den skid slået. Og hvis du kun giver 25kr for 2 timers massage i Thailand skulle du skamme dig. Når du så kommer hjem fortæller hjem fortæller du om den stakkels fattigdom de lever i - start med at betale for de services du får. tyrkisk bad - don't care. OG hvis jeg ikke selv kan stå inde for de produkter jeg sælger og deres virkning, ja så er jeg sgu nok i en forkert branche. Puha.. Fik lige luftet lidt ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Pia S-vb