kun taget 3-400 gram på og er 9+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

Halbschön

missKat skriver:

Fik lidt af et chok i morges, da jeg hoppede på vægten.
har kun taget 3-400 gram på og jeg er 9+3.
Jeg har jo kastet meget op, men synes alligevel jeg har fået noget ned i de gode perioder.
plus det jeg så har fået ned ikke altid er af den sunde slags... Jeg har fået et flip med en ristet grovbolle med nutella, så det får jeg hver dag. Så det underer mig meget jeg ikke har taget på!!
jeg er en stor pige, så jeg er ikke desideret bekymret, men alligevel sidder det i baghovedet.

Det er første graviditet og alt er jo nyt!
Jeg har flere gange sagt til kæresten, at det er SÅ underliget at noget jeg selv føler jeg er født til, og SÅ gerne vil - kan føles så fremmed.
Forstår i hvad jeg mener??

Ta du det helt roligt... Kiloene skal nok nå at komme - desværre Jeg er også en af de større piger, og vægtstigningen begyndte først da jeg var omkring halvvejs i graviditeten.. Nogle gravide tager mest på i starten.. Andre først hen mod slutningen.. Nogen tager jævnt på under hele graviditeten.. Jeg er nu 36+2 og har taget 11,5kg på.. Håber ikke jeg tager mere på, synes jeg har rigeligt der skal af igen efter fødslen..

(aaaaah, nu har jeg jo max lyst til nutella, og det har jeg af gode grunde ikke i huset)

Held og lykke med det hele..

Renée, 36+2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

jeg ved præcis hvordan du har det...
Jeg har TABT mig - godt nok kun ét kg, men jeg er 15+1 i dag, så jeg mente jeg jeg burde have taget et par kg på... Alle jeg har talt med siger jeg bare skal slappe af og at bebser nok skal snuppe alt hvad h*n behøver, men jeg er stadig rigtig bekymret.. hvad nu hvis der slet ikke er noget at tage af!?
Er blevet forsikret med at jeg NOK skal tage på - og bare glæde mig over at det ikke går ligeså stærkt (FOR stærkt) som det gør for nogle andre!!

krammer til dig søde

Søde, bebser tager de ekstra depoterne du har....

Anmeld

5. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Søde, bebser tager de ekstra depoterne du har....

hehe, synes nu godt min måtte ha taget  lidt mere af mine depoter, havde så meget ..

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

hehe, synes nu godt min måtte ha taget  lidt mere af mine depoter, havde så meget ..

Mon ikke den har taget noget.... ?

Anmeld

5. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Mon ikke den har taget noget.... ?

Jo lidt, men kunne den nu ha taget lidt mere, så jeg ikke havde taget så mange ekstrakilo på ville det da være bedre

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Jo lidt, men kunne den nu ha taget lidt mere, så jeg ikke havde taget så mange ekstrakilo på ville det da være bedre

Ja okey.. Jeg tog 18 kg på... Mangler stadig end del at komme af med...

Anmeld

5. september 2009

Muffinmus

tror kun jeg havde taget 1,5 kg på i uge 17----men endte med 16,5 kg eller sådan noget

Anmeld

5. september 2009

cille22

missKat skriver:

Fik lidt af et chok i morges, da jeg hoppede på vægten.
har kun taget 3-400 gram på og jeg er 9+3.
Jeg har jo kastet meget op, men synes alligevel jeg har fået noget ned i de gode perioder.
plus det jeg så har fået ned ikke altid er af den sunde slags... Jeg har fået et flip med en ristet grovbolle med nutella, så det får jeg hver dag. Så det underer mig meget jeg ikke har taget på!!
jeg er en stor pige, så jeg er ikke desideret bekymret, men alligevel sidder det i baghovedet.

Det er første graviditet og alt er jo nyt!
Jeg har flere gange sagt til kæresten, at det er SÅ underliget at noget jeg selv føler jeg er født til, og SÅ gerne vil - kan føles så fremmed.
Forstår i hvad jeg mener??

Hej hej, tror ikke du skal bekymre dig, jeg selv har max taget 7kg på i alt og har altså været gravid 3gange.

jeg er selv lidt for rund så har virkelig passet godt på i mine graviditeter, første gang tog jeg 7kg på som jeg desværre aldrig fik smidt igen, 2gang tabte jeg mig først 4kg og tog så sidste i graviditeten 2kg på, her 3 gang tog jeg 3kg på.

Så man behøver altså ikke tage så meget på.

Hilsen cecilie

Anmeld

5. september 2009

4xGreve

Hehe syntes da det lyder flot, beder at tag lidt og støt på end at det hele bare kommer på en gang...

Jeg er en tynd pige og dengang jeg blev gravid vejet jeg 48kg. så var jo også undervægtig, men da jeg nåede til uge 12 havde jeg stadig ikke taget 1 gram på...

Men inden jeg fødte min lille pige i uge 26 havde jeg en vægt på 75kg, så det kom bare på en gang næsten fra dne ene dag til den anden, så det vil jeg ikke tænke så meget over hvis jeg var dig, og du kommer jo til en masse tjek hele vejen gennem din graviditet så de skal nok fortælle dig hvsi de bekymre sig, og ellers må du jo selv lige nævne det for læge eller jordmoderen (staves)...

Held og lykke med det hele og kæmpe tillykke med maven!!!

Mangler forresten kun ca. 1-2 kg at komme af med

Anmeld

6. september 2009

missKat

Tak alle for jeres svar!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.