For 3 uger siden fik jeg et hys anfald, fordi vi var rigtig gode til at den ene sad ved TV'et og den anden ved computeren, samtidig med at drengene legede og jeg GIDER ikke være så'n en mor som nærmest ikke opdager hvad mine børn laver, fordi jeg skal følge med i en eller anden åndsvag serie som sikkert blir genudsendt engang alligevel! Desuden tænkte jeg, at det måske ville være gavnligt for mit forhold til min kæreste, hvis vi prøvede at kigge på hinanden ind imellem og evt. tale SAMMEN :ohmy: Så nu er det sådan herhjemme, at TV + computere som udgangspunkt KUN er tændt når drengene ikke er her - dét har bare været noget af det bedste vi har gjort - og hvor er det latterligt der skal sådan noget til!
HAR også været vores forsikringer igennem og KAN bare ikke gøre det billigere - vi skal rigtig gerne af med den ene bil, men der er desværre ikke nogen der 'bider' på for tiden :(
Ja vi mangler så bare at tage os sammen til at slukke for kassen, ser ikke så meget tv når tøsen er der, for ved hende er jeg god tilat sætte grænser. Dog får hun lov til at se en film (postmand per ol.) når vi laver aftensmad. Hun får lidt ro og det samme gør vi.
Vi har også en bil der tunger lidt på økonomien, men det er en veteran og dem er der slet ingen der bider på pt. Den der finanskrise kom lidt ubelejligende i forhold til bilsalg...
Anmeld