Kære Alle og Krop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. september 2009

Tynen

Jeg tror vi må indse at vi har været ofre for en practical joke fra min krops side!
Ha, ha! Okay, du fik os! Det skal jeg da være den første til at indrømme.

Nu gider jeg ikke lade mig fuppe af flere af dine symptomer, så hver gang jeg ser mere tegnblødning eller får lede plukveer med 10 minutters mellemrum vil jeg fra nu af bare trække på skuldrene og tænke: Godt forsøgt! Men det lort hopper jeg ikke på igen!
Ja, det er hvad du har fået ud af det!

Jeg håber du vil tænke over hvad du har gjort - Puha! Det gør man ikke..
Tænk, at holde desperate sjæle for nar.
Derudover vil jeg minde dig om historien: "Drengen der råbte ulv", og så kan du sidde og fundere over, om du ikke bare nu skulle indse at denne joke er kørt for langt ud og overveje at stoppe..

Det var dagens vise ord!
Nu vil jeg, på trods af smadret underliv, gå i bad og derefter farte ud og hente Stella hos en meget skuffet mormor og morfar der vist snart gerne vil se lidt credit efter deres meget flexible pasningstider.

Hav en god dag everyone!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Rasmine

Stærkt gået Tynen.
Du skal fanme ikke lade dig overrumple af tegnblødninger og plukveer.
Terminen er trods alt først om laaang tid.
Kærlighed fra mig til dig.

OG knuz og kram.

Anmeld

5. september 2009

linemus

5. september 2009

Lene76

Sådan...... så kan den lære det

pøj pøj håber alligevel at det snart sker....

Anmeld

5. september 2009

Siber

yes så fik du lige givet din krop tørt på, sådan tunis!

Mange klem til dig
Siber

Anmeld

5. september 2009

Siber

yes s&aring; fik du lige givet din krop t&oslash;rt p&aring;, s&aring;dan tunis!<br /> <br /> Mange klem til dig<br /> Siber

Anmeld

5. september 2009

ivfmarie

Ja, nemli, ja.....

Anmeld

5. september 2009

Mary

Siber skriver:

yes s&aring; fik du lige givet din krop t&oslash;rt p&aring;, s&aring;dan tunis!<br /> <br /> Mange klem til dig<br /> Siber

Say what?

Anmeld

5. september 2009

Helle30

Det dér sker, hvis man trykker send - forbindelsen er røget - hvorpå man trykker tilbage i håb om at kunne komme til at trykke send igen. Lykkes det, vil teksten blive sådan... mærkelig.

- Helle - har lavet den mange gange - men har så nået at rette, før nogen havde held til at citere.

Anmeld

5. september 2009

Mary

Helle30 skriver:

Det dér sker, hvis man trykker send - forbindelsen er røget - hvorpå man trykker tilbage i håb om at kunne komme til at trykke send igen. Lykkes det, vil teksten blive sådan... mærkelig.

- Helle - har lavet den mange gange - men har så nået at rette, før nogen havde held til at citere.

Hehe, ok så blev jeg da så klog, og havde tilmed held til at nå at citere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.