Jeg brugte liften meget til Sigrid, satte hende på gulvet hvor jeg nu lige var. Især når hun havde fået en ammetår og faldt i søvn, så havnede hun i sin lift, og jeg kunne smække fødderne op et øjeblik, og stadig holde øje med det lille pus.
Jeg gik også og var misundelig, på dem der havde de små siddende op i barnevognen, men nu er det min tur til at have en lille størelse der charmerer sig ind hos alle med sit glade smil og høje pludren. (Sigrid er 9 måneder)
Men hver alder har sine bekymringer, og man venter på at de når det næste landemærke. B)
Jeg har personligt været glad for at bruge baby-kalenderen. Her kan man notere ned time for time hvad der sker og der er gode råd og tips, til hvad man skal huske og hvad man skal være opmærksom på i lige den uge (ca). En del af bogen kan du finde her på siden.
http://voresborn.dk/barnets-udvikling-fra-a-z/folg-din-babys-udvikling-uge-for-uge
Men op med humøret, det hele skal nok gå. Du kunne prøve med at forberede aftensmaden i løbet af eftermiddagen, skrælle kartofler og dække dem med vand, skære salat og stil det i køleskabet osv. osv. Det er de små ting der gør det hele lettere at komme igennem :lol:
Anmeld