Hjemlavet mad eller uddefra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Det er stadig mig-vb

I USA spiser vi meget ude fordi det simpelthen er det billigste :) Og USA er jo ikke kun junk-food, vi har tonsvis af salatbarer, sushirestauranter, low fat og juice barer osv....alt sammen kastet i nakken til næsten ingen penge. Når vi er i USA spiser vi stort set kun ude (aftensmad), og griller højest der hjemme - eller laver mad der passer til traditionerne, og spiser egentlig kun morgenmad, frokost og snacks hjemme. Men nupper det lige så gerne ude! :) I Danmark er udvalget ikke så stort, og der er langt mellem de rigtig sunde/spændende alternativer, så her laver jeg faktisk hellere maden selv. Men 1-2 gange om ugen kan det godt være vi bestiller noget udefra....men der kan også gå uger/måneder i mellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Vi har heldigvis så beskedent udvalg af take-away-steder her i byen, at det ikke er ret tit, vi benytter det. Det ville blive alt for dyrt, hvis det skete mere end et par gange om måneden. Når der kun er et par pizzeriaer, en pølsevogn og en grillsnask, er det også svært at undgå, at hurtig mad = lousy food. Men - jeg gad da godt have en sushibar i nærheden nogle gange. Til gengæld er datteren og jeg blevet mestre til at lave det selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.