så faldt skuldrene ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Hvilken uddannelse har du da Nikifin? ...og hvad kunne du tænke dig, hvis du skulle tage en ny uddannelse nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Pikora-vb

NikiFin skrev: [quoteJeg synes også at kvinderne skal arbejde fordi de har lyst til det og ikke fordi de er pressede finansielt. Hvad laver jeres mænd hvis de ikke laver penge nok i det mindste til lejen. :angry: ??????????? Hvad er du vred over????????? -Og mener du, at en person, som har en familie at forsørge, bare skal vælge IKKE at arbejde, hvis vedkommende ikke har lige har lyst?? Til Kirle: Jeg synes din uddannelse lyder spændende. Held og lykke med job-søgningen; jeg håber vi hører, hvis -nåeh nej:NÅR- du får noget!!

Anmeld

5. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg er mikroelektronisk ingeniør og næsten det eneste sted hvor jeg kan lave præcis det er Silicon Valey. Der var et 'hvidt værelse' i Bulgarien hvor jeg arbejdede lidt men det dik bankrut (håber ikke på grud af mig :cheer: ). Og nu er jeg for langt væk fra elektronik, har mistet fuldstændig lysten til at arbejde med det. Ellers først og fremmest ville jeg tage studie prøven i Dansk og så studere noget med computers eller til kontor dame eller hellere begge to. Men med de børn bliver det for meget lige nu og jeg bliver gammel og dum og.... alt bliver i drømmene

Anmeld

5. juni 2010

Pikora-vb

NikiFin skrev: