Skole-hjem samarbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

kongster-vb

Lars F skrev:
Åh - sådan nogen breve får jeg osse. 'xx kom ikke op til 3. time da klokken ringede idag' - og jeg tænker, så sig dog til hende, at der skal hun fandeme. Der hjælper da ikke nogen at hive mig ind som bussemand. Hvis noget ikke er i orden, skal beskeden gives med det samme - og ikke senere af én der ikke er part i det. Læreren er nødt til at tage ansvar der.
Præcis! Jeg synes det er lidt pinligt for læreren at hive mig på banen på den måde. Sig det dog selv! Med autoritet så ungen forstår det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Webredaktøren-vb

KH Bibi skrev:
Vi har også intranet - gid de dog gad bruge det oftere *grr* Til gengæld har jeg frabedt mig sedler om en glemt bog, snak i timen, glemt gymnastiktøj (???) osv. Jeg nægter at skrive under på dem og kan derfor ikke se, hvad jeg skal med dem. Har de et problem, så kan de samle sammen, når det er noget STORT. Petitesser, som jeg ikke behøver indblandes i, det kan de stikke op, hvor de er højest, når de plukker jordbær!
Tja, jeg ville nu nok som forældre føle at der var noget jeg skulle følge op på i hjemmet, når ens barn ikke møder velforberedt til timerne og man derfor gentagne gange får sedler med hjem, men herregud en seddel et par gange om året vælter da ikke noget og jeg kan da godt se at det er irriterende, men hvis reglerne er sådan, så står man sig da bedst med at følge dem :unsure: Der er det dog praktisk med ForældreIntra - der kan man jo se når beskeden er læst, så læreren behøver ikke underskrift :lol:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.