Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. september 2009

linemus

Vi skal vist bare hygge os imorgen. Bedstemor kommer med rundstykker. Faren sover længe og tager tidligt afsted, så ham ser vi ikke meget til. Åh, det er hårdt for tiden. Han arbejde hver dag og er sjældent hjemme til aftensmad, så han ser næsten ikke børnene. Det er næsten kun hej og farvel. Det gør bare ondt indeni på deres og hans vegne, selvom det kun er for en periode, men det forstår børnene jo ikke. Vi snakkede om far her til aften, og jeg spurgte Sebastian, om han savnede far. "Ja, altid", sagde han

Nå, men søndag tager jeg i Fårup Sommerland med børnene, mormor og bedstemor. Så skal vi lege i vildskab på deres sidste åbningsdag. Håber på godt vejr

Og så har jeg bestilt ét stk. mormor til at komme nogle dage i næste uge til kram, lidt oprydning og lune boller. Det kunne vi godt bruge. Dejligt at vi har muligheden

God weekend piger!

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Lise

Er bedstemor og mormor to forskellige? I min familie er det nemlig det samme...  Nå, men det lyder da til du og ungerne, trods farmands fravær, skal have en hyggelig weekend  

Imorgen skal jeg og Simon hjem og besøge en af mine veninder, der har en knægt på samme alder som Smon. Så leger de, og vi snakker... Og så går der nogle timer med det  Imens skal Christian skrue hus - som sædvanligt!

Imorgen aften skal han være sammen med andre mænd og spise flæskestegssandwich og se bold, og på trods af at jeg har fået tilbudet om at komme med, så bliver jeg alene hjemme med Simon.

Søndag får jeg besøg af en veninde... og efter det skal vi til Christians bror og spise...

Lise - der netop har bestilt og betalt en weekend i Rom i december (og jeg tager Christian med mig)

Anmeld

4. september 2009

Siber

Vi er alene hjemme, græsenke!

Vi skal en tur på skolenslegeplads, handle lidt, jeg kan ikke finde bukser til Alma, fordi hun er så smal. Men de skal altså findes i morgen!

Søndag skal vi gå tur, jeg tagermuligvis til træning, og tøserne skal "passes" de elsker at være i det legerum. lege med modeller voks, male eller lave perlekæder - ja de har lovet regn!

Andreas kommer hjem igen søndag aften og tager afsted igen tirsdag morgen. Næste søndag kommer mine forældre på besøg, de skal være her en uge, så tager Alma med dem hjem, og i uge 40 flyver Johanna og jeg så til Bornholm og holder efterårsferie. Det bliver godt

Knus og god weekend
Siber

Anmeld

4. september 2009

Lene76

jeg er home alone med Mille og Viktor.....Manden er i sommerhus med gutterne.

Så imorgen ska vi besøge min kusine og hendes mand og hendes 2 dejlige piger

søndag kommer far hjem, og der ska moren lige ha en lille 1 el 1,5 alene i fitnesscentret til at oplade igen...... har dog ferie i næste uge  men den ska bruges på at ordne nogle praktiske ting samt holde milles 5 års fødselsdag.....

go weekend piger

Anmeld

4. september 2009

linemus

Er bedstemor og mormor to forskellige? 

Ja, det er svigermor og min mor

Lyder dælme lækkert med en lille ferie til Rom. Er det uden barn?

Anmeld

5. september 2009

Bamseboet :D

vi tager til bonbon land. det er med dem fra mit arbejde og deres mænd/koner og unger... tror på det bliver en hyggelig dag, til trods for at der kommer regn ...

Anmeld

5. september 2009

Lise

linemus skriver:

Lyder dælme lækkert med en lille ferie til Rom. Er det uden barn?

Oooooh, yes it is!!!  En lille romantisk getaway, hvilket vi seriøst trænger til, og kommer vi på den anden side af nytår kan det være at der går et år eller mere før sådan noget kan lade sig gøre igen...

Håber ikke det er FOR vovet med Rom - altså man ser jo bedst Rom fra gå-ben, og man er vel noget gravid i december...

Anmeld

5. september 2009

Helle30

Jeg skulle egentlig bare have været ude og handle gavekort til barnedåb i morgen+ aftensmad, og så skulle drivhuset have haft en omgang (knibning, plukning og vanding) men siden Sofie og jeg kom hjem, er det myldret ind med gæster. Først min bror, - så min far (som lige havde en spand pluk-selv-pærer med) så et par venner, som lige havde tid til en øl i haven.
Nu sover begge unger, og jeg er egentlig lidt dvask i betrækket. - Gider ikke rigtig noget.
I morgen skal vi til barnedåb og.. det var vel så den weekend.

- Helle

Anmeld

5. september 2009

Anja

I dag har den stået på shopping i formiddag. Vi fik købt vinterstøvler og hjemmesko til drengene og de allerførste sko til Esther

Her i eftermiddag skal manden hente sin eks' datter på 6 mdr og så skal vi passe hende til i morgen. De er inviteret til fest uden børn, så vi passer hende gerne.

I morgen skal jeg vist have lavet noget forberedelse og så står den ellers på familiehygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.