Homoseksuelle og adoption/fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg kender en homoseksuel som bruger ble. Folk siger det, jeg har ikke talt med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

kongster-vb

Det er præcis derfor jeg har stoppet diskussionen. Du 'kender' én (1) homoseksuel som bruger ble (hvilket i øvrigt er noget 'folk siger' men du har ikke talt med ham) og deraf konkluderer du at det er en kendt sag at homoseksuelle generelt bruger ble???? Det er da virkelig ringe argumentation. HVIS det er sandt at han bruger ble, så kan det jo have 100 andre årsager end at han er homo

Anmeld

3. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Min bedstemor brugte også ble, og dét ved jeg - og jeg ved også hvorfor, og det var IKKE fordi hun var homoseksuel ;)

Anmeld

3. juni 2010

suzette-vb

Så dyrkede hun måske analsex..... ?? Just a joke GG sorry Synes sku den her tråd er utrolig Det er noget af nogle argumenter 'man' kommer med

Anmeld

3. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Signe1704 skrev:
Da min venindes storebror som 17-årig fortalte forældrene, at han var bøsse, tilbød de ham et stereoanlæg, hvis han til gengæld 'holdt op med det pjat'.... :(
Nej det er da løgn!!! :woohoo: Troede de selv det hjalp???? Ja, det tror jeg faktisk, de gjorde. Moren døde for et par år siden, og selv på sit dødsleje præsenterede hun sin søns (mandlige) kæreste igennem rigtigt mange år som 'min søns kammerat' over for sygehuspersonalet. Hun havde selv accepteret det - eller lært at leve med det - men derfra og til at sige det højt til fremmede... Forældrene var ikke dårlige mennesker, men det er over 30 år siden - de var oppe i årene, da de fik børn - og de var begge ufaglærte og kom fra et miljø, hvor man ikke talte højt om 'den slags'. Nu lyder jeg selv fordomsfuld - men der er jo altså sket meget med tolerancen på det område bare de sidste 15-20 år. Jeg kan som sådan godt forstå, hvis nogle ældre mennesker kan have svært ved at 'følge med', når noget, der var et totalt tabu, da de var børn og unge, nu er noget, 'alle' taler om. Min gamle mormor anede ikke, der fandtes sådan nogle mennesker, før hun blev voksen, og hun spærrer da øjnene op, når mine børn taler helt afslappet om bøsser - ikke, at hun er fordømmende, men lidt undrende, måske.

Anmeld

3. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

NikiFin skrev:
Jeg kender en homoseksuel som bruger ble. Folk siger det, jeg har ikke talt med ham.
Og jeg har ikke noget syn på det ene øje - og vi ved jo godt allesammen, hvad man bliver blind af, ikke? ;)

Anmeld

3. juni 2010

kongster-vb

Uha Charlotte - jeg har udslæt og åbne sår på hænderne, tror du også det kan være dét??

Anmeld

3. juni 2010

suzette-vb

:laugh:

Anmeld

3. juni 2010

kongster-vb

Og ja, mormødre er anderledes. Vi har en ældre herre i familien som tydeligt er bøsse, men min mormor siger stadig ting som 'Ih der er så pænt hjemme hos ham. Det er ikke ofte man ser små pyntepuder hos en mand der bor alene. Det er bare mærkeligt han ikke kan finde sig en sød pige'. Jah... det er noget sært noget, søde mormor...

Anmeld

3. juni 2010

Laurie-vb

Sikke et lærerigt tråd!! :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.