Homoseksuelle og adoption/fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

als-vb

er lige ved at læse indlægget ; er danmark ond?.... er blevet helt fanget af hvor utrolig intolerante, ignorante og hele vejen igennem fanatiske nogle mennesker kan være.... er da utroligt så lidt hjerne de mennesker har...åh nej nu ryger jeg lige luks i helved....;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Antons mor-vb

Ja, pt ved jeg jo ikke om min søn er homoseksuel...synes det er lidt svært at konkludere hos en 2-årig! - Og bare fordi man ikke har noget imod folk med en anden seksualitet betyder del ikke man er decideret homo-fan...ikke fordi der er noget galt med det - Jeg mener bare derimod, at det betyder man er åben over for mangfoldighed og forskellighed og naturens undere og luner. Jeg og mange andre, der ser homoseksualitet som en naturlig del af vores verden, render jo ikke nødvendigvis rundt og flager og hepper løs så snart vi møder en homoseksuel, og synes de er ENORMT seje og ønsker vi selv var det... De er jo helt alm. mennesker som os andre. Ja,nogle skejer lidt ud, men det gælder jo også heteroseksuelle...

Anmeld

2. juni 2010

NikiFin-vb

OK. Fra hvad i skriver konkluderer jeg at jeg er helt tolerant til de homoseksuelle. Jag er bare åben og siger at ikke kan lide hvad de gør. Kan I godt lide det selv?

Anmeld

2. juni 2010

Antons mor-vb

DEt er da ikke at være åben og tolerant at sige de er syge i hovedet, ulækre og går med ble! Og nej, jeg har ikke noget imod at se homoseksuelle være kærlige overfor hinanden. Men generelt har jeg ikke lyst til at se folk oversnave eller rage vildt på hinanden i det offentlige rum, da jeg føler det er grænseoverskridende i forhold til privatsfæren. Men det er en helt anden diskussion, da det gælder ALLE og ikke kun homoseksuelle

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

Generelt er jeg squ ret ligeglad med hvad folk foretager sig i deres soveværelse, sålænge det er indforståede voksne mennesker

Anmeld

2. juni 2010

NikiFin-vb

Antons mor skrev:
DEt er da ikke at være åben og tolerant at sige de er syge i hovedet, ulækre og går med ble!
det er bare min mening, skal jeg mene det men ikke at sige det i stedet for? Og det er ikke en hjemmelighed at nogle homo har problemer med ødelagt 'svinkter' som er nødt til at bruge ble fordi de ikke kan stoppe lortet at komme ud.

Anmeld

2. juni 2010

kongster-vb

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før? Og hvis det var tilfældet at analsex ødelægger lukkemuskelen så var der nok en del heteroseksulle der gik med ble også!

Anmeld

2. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Og alle kvinder der går med bukser er skøger.. Ps hvis man kan lide vaniljeis er man helt på vej til at blive psykotisk.. PPS og folk der går i røde tshirts er helt sikkert hjernedøde.. Come on..

Anmeld

2. juni 2010

Antons mor-vb

NikiFin skrev:
Antons mor skrev:
DEt er da ikke at være åben og tolerant at sige de er syge i hovedet, ulækre og går med ble!
det er bare min mening, skal jeg mene det men ikke at sige det i stedet for? Og det er ikke en hjemmelighed at nogle homo har problemer med ødelagt 'svinkter' som er nødt til at bruge ble fordi de ikke kan stoppe lortet at komme ud.
Du må for min skyld både mene og sige hvad du vil...dine holdninger er bare ikke åbne og fordomsfrie som du ellers antyder... Desuden mener jeg du er slem til at generalisere, det er fx først i ovenstående indlæg at det fremgår, det kun er NOGLE homoseksuelle der får de problemer og ikke dem alle der går med ble... Og jeg har som kongster heller aldrig hørt om de problemer...jeg afviser ikke de findes, men som kongster siger er det nok ikke kun noget der rammer homoseksuelle så...

Anmeld

2. juni 2010

Antons mor-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Og alle kvinder der går med bukser er skøger.. Ps hvis man kan lide vaniljeis er man helt på vej til at blive psykotisk.. PPS og folk der går i røde tshirts er helt sikkert hjernedøde.. Come on..
:lol: Jep, og hvis man giver sin søster et knus er man incestuøs... Og elsker man havearbejde er man en sær snegl der spiser orm og myrder smådyr med sit hakkejern... hm, hvad kan vi ellers finde på...jo hvis man nyder et glas rosévin i sin nye lækre havestol på terrassen en lun eftermiddag, er man helt sikkert alkoholiker med kleptoman-tendenser og hudkræft!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.