og det var altså på mine to guldklumper..................... shit jeg kom helt op i det røde felt.
Vi er alene hjemme, og både på job og hjemme er der lidt stress på. Vi tog en tur til Asker (en by) for at hygge os lidt. Så tog vi på mc d, og det gik også godt, indtil vi skulle hjem, så kravlede de ind i det forpulede legestativ. Der var proppet med mennesker, og jeg skulle stå der og kalde, og jeg kaldete mange gange, både på den roligemåde og på den lidt hårde tone måden. Tilsidst fik jeg sku nok, måtte udmyge mig, og kravle ind i rørerene og hente Johanna ud, der skreg og hylede, og slog og sparkede mig. Hun skreg så højt, at jeg måtte sige til Alma at jeg måtte gå ud med hende, også havde hun bare at komme. Johanna under armen som en sæk kartofler, og ud, også kom Alma. Ind i bilen, og en meget sur mor, der i sin vrede sagde at der er nul disney show, det er bare på hovedet i seng. Jeg var bare så tosset, og følte mig total til grin (jeg jeg er træt og stresset) Havde to hylende unger i bilen, og hjem. Blev bare så ked af det, og forklarede hvorfor jeg blev så vred. Jeg fik helt ondt i maven og gav dem lov til at se det sidste af DS.
Vi krammede og møssede, og var gode venner igen!
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette, andet end at få luft, og bare lige høre om I også kan komme op i det røde felt?
Knus Siber, det heldigvis ikke sker hverdag for, men nå de to tøser rotter sig sammen, er det bare umuligt at komme lidt fornuft i. Ulempe ved at have dem så tæt, men også dejligt når de bare kan lege sammen i timevis!
Anmeld