øv blev bare så vred i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Siber

og det var altså på mine to guldklumper..................... shit jeg kom helt op i det røde felt.

Vi er alene hjemme, og både på job og hjemme er der lidt stress på. Vi tog en tur til Asker (en by) for at hygge os lidt. Så tog vi på mc d, og det gik også godt, indtil vi skulle hjem, så kravlede de ind i det forpulede legestativ. Der var proppet med mennesker, og jeg skulle stå der og kalde, og jeg kaldete mange gange, både på den roligemåde og på den lidt hårde tone måden. Tilsidst fik jeg sku nok, måtte udmyge mig, og kravle ind i rørerene og hente Johanna ud, der skreg og hylede, og slog og sparkede mig. Hun skreg så højt, at jeg måtte sige til Alma at jeg måtte gå ud med hende, også havde hun bare at komme. Johanna under armen som en sæk kartofler, og ud, også kom Alma. Ind i bilen, og en meget sur mor, der i sin vrede sagde at der er nul disney show, det er bare på hovedet i seng. Jeg var bare så tosset, og følte mig total til grin (jeg jeg er træt og stresset) Havde to hylende unger i bilen, og hjem. Blev bare så ked af det, og forklarede hvorfor jeg blev så vred. Jeg fik helt ondt i maven og gav dem lov til at se det sidste af DS.

Vi krammede og møssede, og var gode venner igen!

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette, andet end at få luft, og bare lige høre om I også kan komme op i det røde felt?

Knus Siber, det heldigvis ikke sker hverdag for, men nå de to tøser rotter sig sammen, er det bare umuligt at komme lidt fornuft i. Ulempe ved at have dem så tæt, men også dejligt når de bare kan lege sammen i timevis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

linemus

Oh ja!!! Det kunne lige være mig det der. Bare 10 gange så mange gange. Sebastian er den strideste banan, når det drejer sig om at gøre som mor siger, og pigerne gør jo bare hvad deres guddommelige storebror gør. F... det kan få mig til at koge! Det kan være alt lige fra at løbe sin vej, når jeg beder dem om at komme (det er ikke fedt, når man er nogen steder evt. nær biler), til at fjoge rundt om spisebordet og ikke ville sætte sig, når vi skal spise.

Og det bliver bare 1000 gange værre, når man er træt efter en lang dag og er alene med børnene. Jeg kender også alt til det med at blive så ked af det bagefter. Det var jo ikke det man ville.

Godt I blev gode venner igen

Knus Line

PS. Hvis jeg lige har sagt til en af pigerne noget de ikke må, så kan Sebastian godt sidde og hviske "gør det, gør det Signe...". Arg!!! Og det bliver garanteret kun værre

Anmeld

4. september 2009

Lene76

ÅH hvor dejligt jeg er ik alene om det...... kender det kun alt for godt.

min papdatter vil pt ik høre hva jeg siger og er nået alder hvor hun rigtig forstår at provokere (staves?? ) hun vil kun høre hva hendes far siger og slet ik mig hvilket er et problem når jeg er alene med dem alle 3....

Mille på snart 5, er osse en lille når det tager hende.... hun kan få lillebror Viktor til alt. Dog er viktor begyndt selv at drille og "Tæske" sin søstere når de fx leger en leg uden ham ( hehe så kan de lære det hehe )

det jeg bare vil sige er jeg kender godt det med det RØDEFELT.....

Anmeld

4. september 2009

Siber

linemus skriver:

Oh ja!!! Det kunne lige være mig det der. Bare 10 gange så mange gange. Sebastian er den strideste banan, når det drejer sig om at gøre som mor siger, og pigerne gør jo bare hvad deres guddommelige storebror gør. F... det kan få mig til at koge! Det kan være alt lige fra at løbe sin vej, når jeg beder dem om at komme (det er ikke fedt, når man er nogen steder evt. nær biler), til at fjoge rundt om spisebordet og ikke ville sætte sig, når vi skal spise.

Og det bliver bare 1000 gange værre, når man er træt efter en lang dag og er alene med børnene. Jeg kender også alt til det med at blive så ked af det bagefter. Det var jo ikke det man ville.

Godt I blev gode venner igen

Knus Line

PS. Hvis jeg lige har sagt til en af pigerne noget de ikke må, så kan Sebastian godt sidde og hviske "gør det, gør det Signe...". Arg!!! Og det bliver garanteret kun værre

tak søde Line,

jeg følte mig bare lige som den dummeste og ledeste mor ever!

Men i morgen er en ny dag, og vi skal ud og gå tur, og hygge os.

Norgen gange tænker jeg om jeg skal skifte arb. altså at jeg ikke skal være pæd. mere, men nu må jeg lige slå koldt vand i blodet. Jeg var jo nok blivet vred uanset hvad...................pæd eller ej

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.