Jeg har prøvet, men det hjalp ikke særlig meget.... ;)
Men enig, tror også de der oneliners skal ignoreres, hvilket jeg somregl også gør selv. Men så er tråden lige som allerede afsporet, og der tror jeg det ville være godt, hvis moderator skynder sig at slette dem!
Men HOLP OP hvor skal der ikke ret meget til at tænde folk vildt af - og hurtigt, og reelt pga ingenting, andet end uenighed og meningsforskelle, og det er da dem - synes jeg selv, der er de bedste debatter.
Det er da fedt at være ueninge, det er da der man lære et eller andet om andre mennesker.
Jeg får også tit på puklen fordi jeg skriver lange indlæg, men sådan skriver jeg nu engang - jeg taler også meget, og jeg er let genkendelig, så folk kan jo bare springe over eller lige læse kusorisk.
Tror også man skal passe på med at gøre debatten til et eller andet dybt personligt, for det er det jo ikke. Vi kender ikke hinanden (ret mange af os), og man kan jo bare lukke ned og glemme det. Og det var heller ikke uden smil på læben jeg fik pløjet mig gennem mobbetråden, for dér kammede den da helt over i personangreb - ikke fra uventet kant.
Og hvis man ligefrem begynder at kunne få mobning flettet ind i en anonym debat uden fysisk kontakt, tja så knækker filmen altså for mit vedkommende. SÅ er det på tide at skifte kanal og se virkeligheden lidt i øjnene.
Mobbe? Jeg mener bare, man mobber Lise fra Tønder, som i virkeligheden er Bo fra Vejle - come on!!
Nu skrev jeg så lige mobbedelen hér, da man ikke måtte komme med personlige meninger i den oprindelige tråd (hvor moderator slagter moderator som det rigtig gode eksempel for os andre) :laugh:
Anmeld