Den gode tone i debatten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Webredaktøren-vb

I den lille ferie vi netop har haft, har der igen været godt gang i debatten. Desværre holdes tonen ikke altid på et niveau, hvor det er behageligt for alle at følge med i trådene. :angry: Flere brugere er nu blevet mindet om, at den gode tone skal herske, hvis indlæg ikke skal slettes og brugeren evt. skal udelukkes. I den senere tid har tonen desværre ikke været som ønsket herinde. Til jer der er i tvivl, bedes I igen læse regelsættet for debatten og læse denne passage en ekstra gang: 'God tone: Vi forventer at alle indlæg udarbejdes i en hensynsfuld tone, der ikke kan virke stødende på andre brugere. Vi tolererer ikke bandeord eller fornærmende udfald mod andre brugere. Uenighed er godt brændstof i enhver debat, men vi ønsker ikke emner/besvarelser som skaber splid og uvenskab.' For ikke at skræmme nye og gamle brugere væk, vil indlæg i den kommende tid blive slettet uden tøven, hvis jeg vurderer, at det lægger op til splid eller er i strid med debattens gode tone. Jeg håber naturligvis, at størstedelen af jer vil støtte op om den gode tone, så vi igen kan få gang i den velfungerende debat, som vi har tradition for her på voresbørn.dk :skriv:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Johannamor-vb

Tak! Jeg håber, at alle vil se indad efter denne lille opsang, så man igen kan læse debatten uden at græmme sig, krumme tæer eller bare få det dårligt over at være vidne til så nedrige personlige kommentarer, som vi har været vidne til på det seneste. Man kan sagtens være uenig uden nødvendigvis at blive uvenner!

Anmeld

25. maj 2010

kongster-vb

Dejligt! Så kan det være det bliver ved at være sjovt at være her :-)

Anmeld

25. maj 2010

Soap-vb

Det er altid nemmere at se andre fejl end sine egne

Anmeld

25. maj 2010

NikiFin-vb

Soap skrev:
Det er altid nemmere at se andre fejl end sine egne
rigtigt. Men om noget er fejl eller ej er også en personlig vurdering ;)

Anmeld

25. maj 2010

M Illum-vb

Tak. Skulle jo gerne være et rart sted at komme :laugh:

Anmeld

27. august 2010

Polyp-vb

lidt pudsigt at finde denne 'gamle' debat - når en tilsvarende raser pt under emnet voksenmobning....

Anmeld

27. august 2010

Soap-vb

Det var jo præcis derfor den anden blev oprettet i håb om at der ville komme en ændring men der sker ikke ... Desværre

Anmeld

27. august 2010

Pia74-vb

Mon ikke, Soap? Der er ikke noget galt i med en lille påmindelse om, at man ikke altid kan læse ironien bag andres tekster :) Så din opfordring hjælper helt sikkert på, at vi hver især husker at tænke ekstra gang før vi farer op på de røde felter :laugh:

Anmeld

27. august 2010

Soap-vb

Nej jeg tror det helt ærligt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.