Uhhh jeg synes det er svært ind imellem, er fuldstændig enig i din beskrivelse af, at man bare vil gøre ALT for sine børn... troede virkelig ikke, at man var i stand til at elske noget andet mennesker SÅ ubetinget!!
Drengene blir 1 år på tirsdag, og jeg har det sidste år øvet mig i, at tænke 'jeg gør det bedste jeg kan' - også lidt ud fra devisen 'hvis det virker, så gør noget mere, gør det ikke, så gør noget andet!'.
Det betyder bestemt ikke, at jeg ikke kommer i tvivl, sidst var det om hvorvidt jeg skulle ringe til læge eller ej, da Loke havde feber - synes på den ene side jeg var lidt små-hysterisk, var jo 'bare' feber, men på den anden side, ville jeg aldrig tilgive mig selv, HVIS nu det havde været noget alvorligt!!
Er blevet meget bedre til at indtænke konsekvensen af mine handlinger og dermed vælge det jeg mener er bedst, både for mig og mine børn - og er faktisk rigtig stolt af, at jeg kan det (et arbejde som har taget 27 år indtil videre ;) )
Sgpl. på neonatal-afdelingen talte meget om mavefornemmelse - en tilsyneladende usynlig 'stemme' i maven, som fortæller dig hvad du skal og ikke skal... kan KUN anbefale at øve sig i, at lytte til sig selv, har endnu ikke oplevet, at have gjort det, og så fortrudt :)
... men som med alle andre ting, er det bare altid rart at blive bekræftet i, at man er god som man er ;)
Anmeld