Er du klar til flere børn? Tag testen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Signe1704-vb

Den passede så godt på mig. Jeg fik også den med at jeg skal have flere børn, bare ikke lige nu. Jeg vil jo så gerne have 1 el. 2 mere om 4-5 år. Problemet er bare manden :ohmy:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Mor-3-vb

fik resultatet med( du ska da have flere børn men ikke lige nu.... hvilket er sandt.. Har lige nu 3 små.. men ville da gerne have en til, om nogle år.. er jo kun 29 :cheer: men ved ikke lige med manden.. fik jo tvillinger sidst :laugh: Men god test med gode spørgsmål.. :) synes ikke lige jeg kunne se en score, hvor stod den.. ???

Anmeld

6. maj 2010

ma08-vb

Ja jeg fik så følgende svar: Du er mega skruk. Hvis du ikke allerede er gravid, så kan det ikke vare længe, før du bliver det - i hvert fald hvis det står til dig og alle de hormoner, som fræser rundt i kroppen på dig. Du elsker tydeligvis rollen som mor, og alle de glæder der følger med. ..og det er vist ikke helt ved siden af, går snart i gang med projekt 'nr. 2' :laugh:

Anmeld

6. maj 2010

Louise, voresbørn.dk-vb

Hvor godt I kan lide den, vi havde det også ret sjovt med at lave den :laugh: Hvad skal vi teste næste gang - Hvilken kendismor er du? Eller - hvilken forældremøde-type er du? Byd gerne ind med andre idéer...

Anmeld

6. maj 2010

Mor-3-vb

Louise, voresbørn.dk skrev:
Hvor godt I kan lide den, vi havde det også ret sjovt med at lave den :laugh: Hvad skal vi teste næste gang - Hvilken kendismor er du? Eller - hvilken forældremøde-type er du? Byd gerne ind med andre idéer...
Ja hvilken kendis mor er du den ku være sjov.. elsker at lave tester.. især de sjove som hvilken slags sko er du.. eller hvilken type er du, bamse eller kylling.. :laugh:

Anmeld

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg fik følgende svar : Du skal da have flere børn - men måske ikke lige nu. Du er et rigtigt familiemenneske og nyder at have børn i alle aldre. Du går til udfordringen med en praktisk indstilling, og der er da helt sikkert plads til en baby mere hjemme hos dig. Det er mere spørgsmålet, hvornår det passer ind med en lille ny. Og så er det jeg må skuffe.....vi skal ikke have flere børn....en klar aftale mellem manden og jeg......

Anmeld

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Mor-3 skrev: quote] Ja hvilken kendis mor er du den ku være sjov.. elsker at lave tester.. især de sjove som hvilken slags sko er du.. eller hvilken type er du, bamse eller kylling.. :laugh: Kan kun erklære mig enig :)

Anmeld

6. maj 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg skal angiveligt have flere børn - og det passer i hvert fald ikke! Når jeg tænker 'Bare det var mig', når jeg hører om fødsler, er det fordi, jeg frygteligt gerne ville føde en syv-otte gange mere - men jeg orker afgjort ikke at tage mig af flere babyer! Når jeg køber børnetøj i HM, er det jo til de børn, jeg har - skal det nu være et tegn på, man er småskruk? :blink:

Anmeld

7. maj 2010

Hobitten-vb

'Du skal da have flere børn - men måske ikke lige nu.' Ja den passer så ganske udemærket på mig - Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi da skal have en mere, når tid er (om 1½-2 år.. ;) )

Anmeld

8. maj 2010

151009-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Når jeg køber børnetøj i HM, er det jo til de børn, jeg har - skal det nu være et tegn på, man er småskruk? :blink:
Ja, sådan har jeg det også. Synes ikke helt svarmulighederne passede på mig. Hvor ser du dig selv om ni mdr? Øhh. Mit barn er kun lige over et år på det tidspunkt, så ser ikke mig selv med en ny baby, som første mulighed vel hentyder til og anden mulighed med at børnene er blevet så store passer jo heller ikke? Men ifølge testen er jeg mega skruk :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.