Er du klar til flere børn? Tag testen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Webredaktøren-vb

Så har vi lavet en lille underholdende test med titlen: Er du klar til flere børn? Prøv testen for os her! I den kommende tid laver vi flere små sjove test, der udelukkende er ment som et underholdende indslag mellem seriøse artikler og rådgivende debatter. Har du forslag til emner til disse test, så byd gerne ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Soap-vb

Hehe meget underholdende , min score var : til admin under test: dine points = 33 Og jeg ved jeg gik ned på den med HM for der handler jeg aldrig børnetøj, havde jeg svaret ja til at kigge baby kollektion eller hvad det nu var så var jeg nok blevet bedt om at slå knuder på mine æggestokke :laugh: :laugh:

Anmeld

6. maj 2010

Pia S-vb

tjah - min score var 17. Det betyder, at jeg da 'naturligvis' skal have flere børn. Men der må jeg skuffe. Det skal jeg under ingen omstændigheder hverken nu eller senere!!!!!!

Anmeld

6. maj 2010

Elverpigen-vb

Sød test, jeg fik denne besked. :P Du skal da have flere børn - men måske ikke lige nu. Du er et rigtigt familiemenneske og nyder at have børn i alle aldre. Du går til udfordringen med en praktisk indstilling, og der er da helt sikkert plads til en baby mere hjemme hos dig. Det er mere spørgsmålet, hvornår det passer ind med en lille ny. (til admin under test: dine points = 31 Det er rart at vide B) For vi vil gerne have nr to.

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Hjææælp jeg er mega skruk :silly: Men det blir der vist ikke noget af - tror jeg har dem, der tilkommer mig :kiss:

Anmeld

6. maj 2010

Soap-vb

MAMMARAZZI skrev:
Hjææælp jeg er mega skruk :silly: Men det blir der vist ikke noget af - tror jeg har dem, der tilkommer mig :kiss:
Man skal aldrig sige aldrig ;)

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Hmm... Sidst jeg var i HM købte jeg en bluse, det viste sig, at der stod MAMA i nakken på den - men det var altså et uheld (den sad bare så pænt over maven) :blush:

Anmeld

6. maj 2010

Soap-vb

MAMMARAZZI skrev:
Hmm... Sidst jeg var i HM købte jeg en bluse, det viste sig, at der stod MAMA i nakken på den - men det var altså et uheld (den sad bare så pænt over maven) :blush:
Små tegn der :laugh: ;)

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Soap skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Små tegn der :laugh: ;)
Ja klart B) Men det er vist mest et tegn, om at jeg skal mere af :motion: og mindre af :uhm:

Anmeld

6. maj 2010

Webredaktøren-vb

Pia S skrev:
tjah - min score var 17. Det betyder, at jeg da 'naturligvis' skal have flere børn. Men der må jeg skuffe. Det skal jeg under ingen omstændigheder hverken nu eller senere!!!!!!
Nå, Pia - en lille efternøler måske ;) :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.