Opskrifter med fisk som børn rent faktisk gider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.885 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Soap-vb

Jeg søger nogle nye opskrifter med fisk som børn rent faktisk gider spise :) Vi har en tendens til de 2 samme ting når fisk skal spises med børnene, nemli´fiskefrikadeller og fiskefilet Jeg elsker fisk og er så træt af at stå og lave 2 slags mad når vi voksne spiser fisk Så jeg håber en eller flere af jer ligger inde med en super opskrift(er) som bar er et hit til de små :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Spunk-vb

Jeg har ikke lige en opskrift, for manden kan ikke lide fisk. Derfor spiser jeg altid fisk som pålæg. Men hvad med fiskelasagne?

Anmeld

6. maj 2010

Webredaktøren-vb

Jeg har haft succes med laks, hvor der er rullet et stykke bacon omkring, og så lige i ovnen med det i 20 minutter - mener jeg??? Jeg finder lige opskriften hjemmefra :)

Anmeld

6. maj 2010

Soap-vb

Webredaktøren skrev:
Jeg har haft succes med laks, hvor der er rullet et stykke bacon omkring, og så lige i ovnen med det i 20 minutter - mener jeg??? Jeg finder lige opskriften hjemmefra :)
Det glæder jeg mig til :) Spunk : Altså bar lige som alm lasange eller med spinat eller hvordan ?

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeg har en med torsk, forskellige krydderier og flåede tomater, og så en tur i ovnen - det er et hit her i huset - sig til, hvis du vil ha' en nøjagtig opskrift.

Anmeld

6. maj 2010

Soap-vb

MAMMARAZZI skrev:
Jeg har en med torsk, forskellige krydderier og flåede tomater, og så en tur i ovnen - det er et hit her i huset - sig til, hvis du vil ha' en nøjagtig opskrift.
Gerne, det kunne jo være de ku´li´det :)

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Du må selv finde på et navn til retten :blink: 1 hakket løg 25 g fedtstof 1 fed knust hvidløg 4 flåede, hakkede tomater Saft af en citron 4 stk. torskefilet a' 200 g Salt, friskkværnet sort peber Hakket persille til pynt Sauter løget blødt ved middelvarme i fedtstoffet, men uden at det tager farve. Tilsæt hvidløg, tomater og citronsaft. Smag til med salt og friskkværnet sort peber og rør grundigt rundt. Øs omkring 1/3 af saucen over i et dybt, ovnfast fad. Anret torskefileterne ovenpå og hæld resten af saucen over. Læg låg eller folie over fadet og steg fisken i en forvarmet ovn ved 190 grader i 25-30 minutter. Tag faddet ud af ovnen og drys hakket persille over inden servering. Go' fornøjelse :kok:

Anmeld

6. maj 2010

Soap-vb

MAMMARAZZI skrev:
Du må selv finde på et navn til retten :blink: 1 hakket løg 25 g fedtstof 1 fed knust hvidløg 4 flåede, hakkede tomater Saft af en citron 4 stk. torskefilet a' 200 g Salt, friskkværnet sort peber Hakket persille til pynt Sauter løget blødt ved middelvarme i fedtstoffet, men uden at det tager farve. Tilsæt hvidløg, tomater og citronsaft. Smag til med salt og friskkværnet sort peber og rør grundigt rundt. Øs omkring 1/3 af saucen over i et dybt, ovnfast fad. Anret torskefileterne ovenpå og hæld resten af saucen over. Læg låg eller folie over fadet og steg fisken i en forvarmet ovn ved 190 grader i 25-30 minutter. Tag faddet ud af ovnen og drys hakket persille over inden servering. Go' fornøjelse :kok:
Hvad plejer du servere til ? Grønt , kartofler, ris eller noget helt andet ? :)

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

I opskriften står der gule ris med svampe - det har vi KUN fået en gang :unsure: Vi plejer at få kogte kartofler til - tror jeg vil prøve, at pandestege nogle peberfrugter til næste gang...

Anmeld

6. maj 2010

Spunk-vb

Ved det faktisk ikke - har som sagt bare hørt om det... Prøv at google det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.