Konkurrencer igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
Signe1704 skrev:
Jeg vandt faktisk to gange i julekalenderen. En gang her og en gang på junior, men så er der heller ikke sket en fis siden.
Tsk tsk - så er det jo dig, der nupper det hele fra os andre :P
Nej desværre ikke. Vil ellers rigtig gerne ud og rejse eller have sådan en dejlig ladcykel eller en af de andre fede ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Signe1704-vb

Hvem har vundet billetter til Tivoli?

Anmeld

8. maj 2010

Soap-vb

Ikk mig , jeg deltager kun for at i andre har en chance for at vinde :laugh: :laugh:

Anmeld

8. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Aiiii altså.....det blev så heller ikke denne gang jeg blev en heldige vinder.....Malta rejsen gik til en fra Randers..... :(

Anmeld

10. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Hvem har vundet skumlegetøj til børnehaven.....kan ikke se om den er udtrukket......men den figurer ikke under konkurrencer mere........ej heller under vindere.....

Anmeld

10. maj 2010

Soap-vb

Heidi Nielsen skrev:
Hvem har vundet skumlegetøj til børnehaven.....kan ikke se om den er udtrukket......men den figurer ikke under konkurrencer mere........ej heller under vindere.....
Jeg håber det er blevet vores legestue som jeg meldte til :) Nu jeg ikke vinder til mig selv kunne det jo være jeg havde heldet til andre :laugh: :laugh: Det ville da være dejligt :)

Anmeld

10. maj 2010

als-vb

ih jeg har ikke vundet nogen siden jeg var barn i en tombola.... :dry: Ville ellers gerne vinde. Men syntes altså det er dumt at man kan 'stemme' mere end en gang. Burde virkelig kun være en gang and thats it!

Anmeld

10. maj 2010

Soap-vb

als skrev:
ih jeg har ikke vundet nogen siden jeg var barn i en tombola.... :dry: Ville ellers gerne vinde. Men syntes altså det er dumt at man kan 'stemme' mere end en gang. Burde virkelig kun være en gang and thats it!
Jeg håber da at du som jeg har held i kærlighed så :)

Anmeld

10. maj 2010

als-vb

ja men har også haft uheld i kærlighed tidligere og der vandt jeg heller ikke :laugh:

Anmeld

10. maj 2010

Soap-vb

Samme her, mon ikk vi vinder alle konkurencerne når vi blir pensionister så kan vi glæde børnebørnene :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.