Konkurrencer igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Signe1704-vb

Nu spørger jeg lige om noget med konkurrencer igen :blush: . Det er bare fordi jeg synes det er sådan nogle fede konkurrencer og altid håber på at se mig selv som vinder ;) Kunne i ikke arbejde hen mod at vinderne blev afsløret hurtigere efter konkurrencens udløb? Evt samle udløbsdagene så det passer med at jeres studentermedhjælper er hos jer og kan trække vinderne 1-2 dage efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Webredaktøren-vb

Hej Signe, Det vil kunne lade sig gøre i nogle tilfælde, men ikke altid. Konkurrencernes udløb sættes også i forhold til magasinudgivelserne, der ofte også har konkurrencerne. Det er ikke altid, at det lige passer med torsdagen, hvor studenterhjælpen er her. Medmindre der er sket en fejl går der dog yderst sjældent mere end 3-4 dage fra udløb til offentliggørelse.

Anmeld

6. maj 2010

Soap-vb

Åh Signe lån mig lidt af din optimisme der :) Jeg er der hvor jeg faktisk ikke forstår hvorfor jeg deltager i alskens konkurencer for jeg vinder aldrig noget alligevel og har aldrig vundet noget i sådanne konkurencer :) Jeg har så heldigvis held i kærlighed ;)

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Ditto Soap :dry: Har kun vundet en gang - og der havde en anden sendt ind i mit navn :P

Anmeld

6. maj 2010

Soap-vb

MAMMARAZZI skrev:
Ditto Soap :dry: Har kun vundet en gang - og der havde en anden sendt ind i mit navn :P
Måske det er vejen frem, altså at få andre til at sende ind i mit navn :laugh: :laugh:

Anmeld

6. maj 2010

Signe1704-vb

Jeg vandt faktisk to gange i julekalenderen. En gang her og en gang på junior, men så er der heller ikke sket en fis siden.

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Signe1704 skrev:
Jeg vandt faktisk to gange i julekalenderen. En gang her og en gang på junior, men så er der heller ikke sket en fis siden.
Tsk tsk - så er det jo dig, der nupper det hele fra os andre :P

Anmeld

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg deltager i alle konkurrencerne......og har kun vundet EN gang :huh: det var en peter plys bog som min store dreng blev rigtig glad for.....men så er der heller ikke sket mere der..... Havde ellers håbet på at vinde en af de fede pusletasker der har været da jeg ikke har en og jo lige har fået en lille dreng.....men det gjorde jeg desværre ikke ;) Synes der lige nu er rigtig mange gode præmier og jeg deltager min. en gang om dagen, men vinder altså ikke noget alligevel....... :P

Anmeld

7. maj 2010

Hobitten-vb

Uha.. Jeg kan altså heller ikke lade konkurrencerne være.. :blush: Der er bare mange gode ting hele tiden!! Og har da også været heldig nogle gange efterhånden.. (Både her og på andre sider..) Har bl.a. vundet en Leander højstol, mens vi ventede nr. 2, og 10 pakker bleer i julekalenderen her på siden. Og håber da på, at vi snart skal en tur til Malte :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

7. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Hobitten skrev:
Og håber da på, at vi snart skal en tur til Malte :laugh: :laugh: :laugh:
Nej nej Hobitten...DEN tager jeg mig kærligt af :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.