Glade ansigter i madpakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Titte-vb

Kirle skrev:
@Meesalith : ja kedelige madpakker var også en del af min barndom, herhjemme er det en fest for Tjalfe er med til vælge pålæg og pynt på, dvs. at når han kommer ned i vugger så ved han hvad der er i og kan glæde sig madderne og samtidigt huske hvordan det var at vi stod sammen og smurte madderne. Han går fx. meget op i selv at lægge madderne i papir og ned i posen. @Signe1704 : Smart at de gemmer det der er tilovers, her bliver alle madderne lagt op på tallerknen samtidigt og det der er tilbage bliver smidt ud af barnet. Det er da ikke iorden, så kan forældrene da ikke følge med i hvor meget barnet spiser. Det er da det man har opfundet madkassen til. @ Hobitten : ja det er nemlig en kærlig hilsen hjemmefra særligt fordi vi står sammen og laver madpakken! :) @ caidas : Tjalfe bliver 2,5 år på mandag men er en stor dreng på 105cm og 17kg så der skal også noget ned :D Så 4-5 halve er ganske hæderligt. @MAMMARAZZI : Nemlig! :D @Mortildejligdreng : Fedt at hun blev ved op i 9.kl! :) Ved ikke selv hvor længe jeg får lov ;) Men nu må vi se, synes selv at det er hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Laurie-vb

Vil gerne se nogle billeder :) Jeg er ikke opvokset med den tradition... desværre er mine børn for store til madpakker nu, men jeg vil gerne inspireres :)

Anmeld

1. maj 2010

Kirle-vb

Tja der er så meningen at pædagogerne kommer hvis der konsekvent er mange madder der bliver smidt ud eller hvis det er den samme mad. Ville nu også foretrække at det bare kom retur men sådan er vi så forskellige... Er vis på at hvis det gjorde så ville jeg synes det var lidt ulækkert med daggamle makrelkrummer der lugter Intet er perfekt ;)

Anmeld

1. maj 2010

Kirle-vb

Og skal prøve at lægge nogle fotos op i løbet af ugen af Tjalfes madpakke :)

Anmeld

1. maj 2010

Signe1704-vb

jeg synes det er skønt at de lægger resten tilbage i madkassen, så kan vi se hvad og hvor meget hun spiser. Det er super dejligt. Og den ligger jo i køleskab hele dagen så der er ikke noget problem med lugt. Jeg vender jo bare bunden i vejret over skraldespanden når vi kommer hjem.

Anmeld

7. maj 2010

Kirle-vb

har ikke glemt at tage billeder -har bare alt for travlt!:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.