Jeg er en glad og stolt mor til en dreng i selvstændighedsfasen og langsomt men sikkert er vi inde i en periode hvor alt, næsten som da man lige blev mor, bliver ændret.
'Vil selv', 'Kan ikke skat' (Ved ikke hvor han har den fra! :D) og 'Mor skal hjælpe'
Lyder der i tide og utide gennem lejligheden, og man vænner sig til det, ændre på nogle ting (mest at man ikke bestemmer mere) og så er der nogenlunde ro på igen
Men forleden fik jeg en tør kommentar nede fra vuggeren af pædagogen om at alle mine glade ansigter og pynt er vældig godt men nogengange så spiser Tjalfe kun det, så måske jeg skulle give ham lidt mindre med i madpakken (han får 5 halve og spiser gennemsnitlig 4halve så er den en i mente).
Og jo det kunne jeg da godt men en gang imellem så spiser han det hele og så skal der jo være til det er min tanke.
Men efter et par dage så er den tørre kommentar med pynten dukket op igen, for der er glade ansigter på alle madderne. Mayonaiseøjne, agurkemund, tomatnæse osv. osv. Og jeg har slet ikke opdaget at det er på alt. Ok ikke på spegepølsemadden men lad os nu være ærlige. Det er ikke den der skal have et pift. :D :D :D
Jeg har nu ikke tænkt mig at holde op med at lave ansigter på alt, for Tjalfe bliver så glad af dem. Men kunne godt tænke mig at vide om der er ikke almindeligt at lave?
Anmeld