Jeg må godt nok sige at jeg er ikke videre begejstret for at gå i skole (mere i hvert fald).
Har også gjort det i 16 år sammenlagt, så det synes jeg er nok :)
Jeg har en HHX fra 2003, som jeg klarede fint, derefter havde jeg et sabbat år og læste så videre på Universitet i Århus (Handelshøjsskolen). Det gik sådan set også fint nok, men hold da op hvor kørte jeg bare træt i at sidde på skolebænken.
Jeg blev der godt nok alle tre år, men klarede desværre ikke eksamen specielt godt, idet jeg ikke bestod Bachelor Opgaven og dermed ikke uddannelsen. :(
Efterfølgende har jeg tit overvejet at få gjort den færdig, men orker det simpelt hen ikke. Juraen og økonomien interessere min da stadig lidt, men ikke så meget at jeg vil arbejde med det resten af mit liv.
Jeg har under hele mit studie forløb arbejdet i butik, som assistent eller kassemedarbejder og det har jeg altid været glad for.
Jeg har derfor besluttet mig til (når det bliver økonomisk muligt) at tage en butiksuddannelse og den jeg har i tankerne har kun 8 ugers skole ophold, så det burde jeg kunne overleve.
Man kan selvfølgelig godt tænke at så har man spildt tre år af sit liv med studie, og ja det har jeg vel egentligt også, men dengang var jeg bare ikke typen der gav op. Men sådan en bachelor opgave tager virkelig pusten fra en, specielt når man i forvejen ikke er særlig god til at skrive lange opgaver med betydningsfuldt indhold :silly:
Anmeld