Gør I det hver dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Heidi Nielsen-vb

:blush: Tak for stjernen MAMMARAZI...den er jeg glad for :) Godt du kunne bruge opskriften og at I alle kunne lide den :O) husk nu at prøve med mørbrad i :P jeg lavede det med kylling i for et par dage siden og det smager altså også godt......tror også jeg skal prøve med en eller anden form for kødboller til.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Heidi, du får lige et forslag til nogle kødboller, som mine børn er vilde med ;) 500 g hakket oksekød 1/2 dl rasp 1 1/2 - 2 dl mælk krydr med salt, peber, basilikum og hvidløg efter smag/temperament ;) Det hele blandes sammen. Form små kødboller med en teske, og kog dem i letsaltet vand i ca 10 min. - de kommer op til overfladen, når de er færdige.

Anmeld

20. april 2010

Spunk-vb

Heidi: Har du fået lavet paprikagryde?

Anmeld

20. april 2010

jennie-vb

Ja jeg laver mad hver dag. Det har jeg altid gjort, siden jeg flyttede hjemmefra. Der har selvfølgelig være perioder, især før børn, hvor den stod på take out, men det bliver man hurtigt træt af. Efter børn er det sjældent, måske en gang hver 2. måned. Er jo nu begyndt på madplan, og jeg må sige, at jeg er positivt overrasket. Det er langt nemmere end forventet, og det er også rart, at jeg ikke skal i supermarkedet hver dag. Og sikken masse penge jeg sparer :) Jeg laver også tit dobbelt portioner til fryseren, til de dage hvor det skal være nemt. Men jeg må indrømme, at jeg også godt kunne savne Thai Herb take away på Amagerbrogade nogle gange. Vi har nemlig også kun dårlige pizzaer og burgere heroppe...

Anmeld

20. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Tak for opskriften på kødboller Mammarazi.... Og nej Spunk har ikke prøvet paprikagryden endnu...men den er sat på næste uges madplan :)

Anmeld

21. april 2010

Leah-vb

Nu bliver jeg jo nysgerrig. Denne hersens paprikasauce/gryde I taler om ... Hvor kan jeg finde opskriften henne? Har prøvet at lede, men har ikke fundet den. Den lyder som noget der skal prøves :)

Anmeld

21. april 2010

lib1982-vb

Forsøger at lave madplan og handle derefter til min. 1 uge af gangen - går meget godt... i perioder :blush: Er f.eks. inde i en periode nu, hvor det bestemt ikke går, giiiiiiider simpelthen ikke lave mad, men kæresten er simpelthen så håbløs i et køkken (og JA, han har fået 'plads' til at udfolde sig op til flere gange :blink: )... er bestemt ikke særlig varierende lige p.t.!! Var egentlig ved at gå helt godt, så vi sørgede for at lave noget, som drengene også kunne få, men de er p.t. på special-kost, så nu gik det galt :unsure: Håber jeg får lidt mere styr på det - SKAL have mere styr på det, når jeg starter på arbejde igen efter barsel, for holder simpelthen ikke, at jeg kommer hjem fra arbejde kl. 16, med trætte unger og først der skal igang med at finde ud af hvad der egentlig er i fryseren!!!

Anmeld

21. april 2010

Spunk-vb

Leah skrev:
Nu bliver jeg jo nysgerrig. Denne hersens paprikasauce/gryde I taler om ... Hvor kan jeg finde opskriften henne? Har prøvet at lede, men har ikke fundet den. Den lyder som noget der skal prøves :)
Du kan finde begge opskrifter i tråden 'Hvad skal i have til aftensmad' der er postet for 1 uge og 5 dage siden.

Anmeld

21. april 2010

Leah-vb

Ja, der var den jo - tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.